ترکیب رنگ‌های منحصر به فرد در پوشش

بدون شک رنگ لباس از مدل آن مهم تر است. یک پوشش ساده را با انتخاب و ترکیب درست رنگ ها، می توانید به یک استایل منحصر به فرد تبدیل کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راه های متفاوتی برای ترکیب رنگ ها وجود دارد، به طور مثال انتخاب رنگ های مکمل، متضاد و یا همجوار در دایره رنگ. آنچه در ادامه می آید، معرفی چند ترکیب رنگ زیبا و استاندارد است که سِت کردن آنها در ترکیب لباس، شما را خوش استایل تر می کند. 

سبز و زرد

سبز، رنگ طبیعت است و زرد، یادآور گرما و نور درخشان خورشید. سِت کردن آنها در کنار هم انتخاب فوق العاده ای برای استایل های تابستانی است. اگر دوست دارید ترکیب لباستان گرم تر باشد، از خردلی و سبز تیره استفاده کنید و اگر استایل سرد تر را می پسندید، زرد روشن و سبز مایل به فسفری، انتخاب مناسبی است.

قرمز و آبی

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه شلوار جین، انتخاب اول آنهاست، باید بگوییم بدون فکر آن را با بلوز، پیراهن، تیشرت، مانتو و یا کت قرمز سِت کنید. این ترکیب رنگ، مناسب برای تمام فصول است. توجه داشته باشید که این ترکیب می تواند طیف گسترده ای از آبی و قرمز را از روشن تا تیره در بر بگیرد. 

فیروزه‌ای و آبی کاربنی

این ترکیب رنگ برای ما ایرانی ها بسیار آشناست زیرا چشمانمان به تماشای آن در کاشی کاری ها عادت کرده است. ترکیب رنگی چشم نواز و منحصر به فرد که با آکسسوری های طلایی یا نقره ای، خاص تر می شود.

آبی و نارنجی

ترکیب یک رنگ سرد با یک رنگ گرم، بسیار جذاب می شود به ویژه آن که آن دو رنگ، مکمل یکدیگر باشند. ترکیب آبی و نارنجی، جلوه فوق العاده ای دارد. این استایل برای پاییز بسیار مناسب است، هر چه آبی و نارنجی، تیره تر انتخاب شوند، برای روزهای سرد، انتخاب مناسب تری است.

صورتی و خاکستری

معمولا رنگ های خنثی مثل خاکستری، همنشینی خوبی با همه رنگ ها دارند اما ترکیب خاکستری و صورتی، یک ترکیب ایده آل و چشم نواز است. این استایل می تواند گزینه ای مناسب برای همه فصول باشد. شاید بتوان این ترکیب رنگ را یکی از کم ریسک ترین انتخاب ها دانست، زیرا انتخاب این دو رنگ در هر طیفی کنار هم، انتخاب درست، استاندارد و جذابی است.                                                                                                               

کد خبر 391904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.