پیکر شهید مدافع امنیت در شاهین‌شهر تشییع شد

مردم وفادار شاهین شهر دقایقی قبل پیکر شهید مدافع امنیت استوار یکم میلاد امینی را از کلانتری ۱۲ شاهین شهر به طرف بلوار امام خمینی (ره) و سه راهی فردوسی تشییع کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از شهرستان شاهین شهر و میمه، سرهنگ محسن عقیلی گفت: همکاران انتظامی استان اصفهان، هفته نیروی انتظامی را با تقدیم یک شهید به گلستان شهدای ناجا و مدافعان امنیت آغاز کردند.

وی اظهار کرد: این شهید برای ما پیام استقامت، ایستادگی، پایداری در مقابل مشکلات و حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی را دارد و این شهدا برای حفظ ارزش ها جان خود را فدا کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان ۸۶۰ شهید انتظامی داریم که در نقاط مختلف جان خود را فدای امنیت کرده اند.

وی در خصوص دستگیری قاتلان افزود: همکاران انتظامی در پلیس های تخصصی پیگیر هستند و تاکنون نتایج خوبی بدست آورده اند.

پدر این شهید در آئین تشییع فرزندش گفت:  پسرم میلاد در هر زمینه ای خوب بود و علاقمند به نظام و انسانی وظیفه شناس بود.

تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری قاتل ادامه دارد

در این آئین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: شهادت میلاد امینی نماد مظلومیت نیروی سرافراز انتظامی است که عامل اصلی امنیت در کشور است و هنوز برای افزایش امنیت در کشور قربانی می دهد.

سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: تلاش همکاران برای دستگیری قاتل ادامه دارد و به زودی اخبار آن به اطلاع مردم می رسد.

استوار یکم میلاد امینی ساعت سه و ۴۰ دقیقه بامداد هفتم مهر به همراه یک سرباز وظیفه هنگام گشت زنی در آزادراه آزادگان در محورشاهین شهر _اصفهان به خودرویی مشکوک و دستور توقف می دهند که در تعقیب و گریز، هدف تیراندازی قرار گرفته و مجروح شدند.

در این درگیری دو سرنشین خودروی وانت مزدا که بعدا معلوم شد سارق مسلح هستند متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

در این گشتزنی و درگیری استوار یکم امینی از ناحیه دست و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و با وجود تلاش پزشکان شامگاه نهم مهر ماه در بیمارستان به فیض شهادت نائل شد.

شهید استوار امینی متولد سال ۱۳۷۰ است و از سال ۱۳۹۱ فعایت خود را در نیروی انتظامی آغاز کرده بود و هم اکنون یک دختر حدود یک سال و نیم دارد، این شهید در زادگاهش شهر درچه نیز تشییع و خاکسپاری می شود.

مراسم یادبود این شهید دوشنبه ۱۵ مهر ماه در مسجد المهدی (عج) در خیابان فردوسی شاهین شهر از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می شود.

کد خبر 391902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    0 0
    قاتلش بایددر ملع عام به داره مجازات وبه درک واصل شود