تخصیص کارت اعتباری خرید به ۲۳۶ راننده تاکسی در تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: در مرحله نخست طرح تخصیص کارت اعتباری به رانندگان تاکسی، ۲۳۶ راننده با تکمیل مدارک خود در بانک مهر ایران مشمول دریافت کارت اعتباری خرید از فروشگاه‌ها شده‌اند.

به گزارش ایمنا، محمدحسین اکبرنژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح تخصیص کارت اعتباری خرید از فروشگاه‌ها در راستای رفاه تاکسیرانان در نظر گرفته شده و هم اکنون این کارت‌ها برای توزیع در بین رانندگانی که مدارک خود را تکمیل کرده‌اند، آماده شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست طرح تخصیص کارت اعتباری به رانندگان تاکسی، ۲۳۶ راننده تاکسی با تکمیل مدارک خود در بانک مهر ایران مشمول دریافت کارت اعتباری خرید از فروشگاه‌ها شده‌اند.

اکبرنژاد با اشاره به مزایای این کارت‌های اعتباری، تصریح کرد: کارت‌های اعتباری مخصوص خرید از فروشگاه‌های مشخصی است و در سه مرحله با اعتبار هشت میلیون ریالی در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در خصوص بازپرداخت و میزان سود این کارت‌های اعتباری، اضافه کرد: بازپرداخت اعتبار این کارت‌ها در چهار قسط انجام می‌شود و هیچ سودی به بازپرداخت اصل اعتبار کارت‌ها اضافه نمی‌شود.

وی گفت: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، این طرح شامل همه رانندگان تاکسی در تبریز می‌شود و لازمه دریافت و بهره‌مندی از آن، تکمیل مدارک در بانک مذکور توسط متقاضیان است.

اکبرنژاد با اشاره به تامین قطعات خودرو در اتحادیه تاکسیرانی به قیمت تعاونی، اظهار کرد: در راستای حمایت از تاکسیرانان و ارائه خدمات به این قشر زحمتکش، پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت تعاونی تاکسیرانی تبریز، قطعات موجود جهت توزیع در بین رانندگان تاکسی تبریز به قیمت تعاونی توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت خرید این قطعات به قیمت تعاونی، می‌توانند به آدرس محل شرکت تعاونی واقع در خیابان نظام پزشکی مراجعه کنند.

کد خبر 391889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.