نامه برکناری مجیدی روی میز تاج/ کالدرون و ملاقات با گزینه شماره یک پرسپولیس

مصاف‌های حساس هفته ششم لیگ برتر و به خصوص دربی اصفهان و جدال پرسپولیس و پدیده این هفته را به یکی از زمان‌های حساس لیگ نوزدهم تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آسمانی شدن جعفر کاشانی بازیکن سال‌های دور شاهین و پرسپولیس، زمزمه‌های برکناری فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم ملی امید و جدال‌های حساس هفته ششم لیگ برتر مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۱۱مهرماه- است.

"خبر ورزشی" ، "نامه برکناری مجیدی روی میز تاج" را به تیتر اول خود تبدل کرده است، عنوانی که اگر جدی تر شود، می‌تواند برانکو را به تیم ملی و این بار در رده امیدها برگرداند و باید دید دور شدن مجیدی از نیمکت تیم ملی امید تا چه حد جدی است.

علاقه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن یحیی گل‌محمدی بعد از رفتن برانکو بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست، اما سرانجام دست تقدیر مرد آرژانتینی را جانشین برانکو کرد و حالا "گل" با عنوان "کالدرون و ملاقات با گزینه شماره یک پرسپولیس" از جدال روز جمعه پرسپولیس و شهر خودرو نوشت.


"ایران ورزشی" با عنوان "فوتبالیست دیپلمات" از پرواز ابدی جعفر کاشانی نوشت، بازیکنی که در پرسپولیس بزرگ شد و پس از سالیانی به هیئت مدیره آن نیز رسید، اما پرواز ابدی او برنامه‌هایش را ناتمام گذاشت.

"سخندان در تله آفساید" یکی از عناوین "هدف" است که به خط خوردن رضا سخندان کمک داور مطرح کشورمان از لیست داوران فدراسیون فوتبال پرداخت، نکته منفی اینجاست که این موضوع می‌تواند داستان تلخ فغانی را برای جامعه داوری دوباره تکرار کند.


"ابرار ورزشی" با عنوان "یاران استراماچونی تشنه پیروزی در لیگ" از جدال حساس استقلال و گل گهر سیرجان نوشت، مسابقه‌ای که از اهمیت بالایی برای هواداران استقلال برخوردار است و باید دید استقلالِ استراماچونی بعد از برد حذفی حالا در لیگ نیز موفق خواهد بود یا خیر.


"ای دریغ ما، دریغ مهر و ماه" تک عنوان "پیروزی" برای فوت تلخ جعفر کاشانی است آسمانی شدنی که درست یک روز پس از چهارمین سالگرد هادی نوروزی دوباره مام هواداران پرسپولیس تلخ کرد.

کد خبر 391888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.