قاچاق کالا رونق تولید را تهدید می‌کند

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر مسائل مختلف به ویژه موضوع نگران کننده قاچاق کالا که از مسائل بسیار رنج آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند را مورد توجه قرار می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران دیدار با مردم، خانواده معظم شهدا، نخبگان، روحانیون، دانشگاهیان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان و نشست با مسئولین ادارات و سازمان‌ها در شورای اداری استان هرمزگان را به عنوان برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

وی در رابطه با مسائل استان هرمزگان گفت: علیرغم همه تلاش‌ها و اقداماتی که در این چهل ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت توسعه یافتگی استان هرمزگان و در جای جای این استان انجام شده، ولی باز هم مشکلاتی وجود دارد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه استان هرمزگان قطب کشاورزی و از محورهای مهم صنعت به ویژه صنایع سنگین و از محورهای چندگانه شیلاتی در کشور است که کار بسیار گسترده‌ای انجام شده، ادامه داد: به دلیل مشکلات اقتصادی مردم با مسائلی مواجه هستند که بحمداله گام‌هایی در جهت رفع مشکلات برداشته شده است و ما هم در این سفر مسائل مختلف به ویژه صادرات و وارادات که این استان یکی از محورهای صادرات و واردات کشور است و موضوع نگران کننده قاچاق کالا که از مسائل بسیار رنج آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند را مورد توجه قرار می‌دهیم.

رئیسی با بیان اینکه حتما باید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا از سوی همه اجزا و بخش‌های مختلف گام‌هایی برداشته شود که از دغدغه‌های ما نیز هست، ادامه داد: موضوع قاچاق کالا از نکاتی است که بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و با مسئولان مختلف همفکری خواهیم کرد که چگونه با این مسئله مواجه شویم.

منبع: میزان

کد خبر 391887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.