دربی اصفهان کم‌حاشیه‌تر و زیباتر از پایتخت است

کاپتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: بخاطر اتفاقات پیش آمده در تیم ذوب آهن، فشار های زیادی روی منصوریان بود. این فشار ها خود را در بازی مقابل جم نشان داد.

محمد صلصالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی ذوب آهن و پارس جنوبی جم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: با توجه به نتیجه نگرفتن ذوب آهن در بازی های آسیایی و لیگ، ذوب آهن از لحاظ روحی نیاز به برد داشت تا بتواند با روحیه مناسب به شهرآورد اصفهان برود.

صلصالی با بیان اینکه وضعیت ذوب آهن روز به روز درحال بهتر شدن است، ادامه داد: سبزپوشان اصفهانی در بازی مقابل جم از لحاظ فیزیکی مشکلی نداشتند و از نظر فنی در شرایط مطلوبی بودند؛ در بازی مقابل جم با گذشت زمان هماهنگی اعضای ذوب آهن بیشتر شد و تواستند سه امتیاز بگیرند.

کاپتان اسبق ذوب آهن در مورد بازی اول احسان پهلوان در جام حذفی برای ذوب آهن، افزود: پهلوان  قبل از گذراندن دوره سربازی در تراکتور، یکی از مهره های تاثیر گذار ذوب آهن بود. او در بازی مقابل جم بعد از خدمت سربازی دوباره برای ذوب آهن به میدان رفت و نمایش خوبی داشت؛ البته پهلوان به زمان نیاز دارد تا به میزان هماهنگی قبلی در تیم برسد.

صلصالی در مورد درگیری علیرضا منصوریان و فرزاد کمالوند، گفت: کار هر دو سرمربی به عنوان سرمربیان حرفه ای درست نبود. هر دو سرمربی باید خود را کنترل می کردند؛ این حواشی در روحیه تیم تاثیرگذار است. البته ما در شرایط بازی نبودیم و نمی شود قضاوت کرد.

وی افزود: منصوریان بخاطر عوض شدن سیستم مدیریتی ذوب آهن، نتیجه نگرفتن در بازی های اخیر و همچنین نبودن یک سری افراد در کنار تیم از لحاظ روحی متحمل فشار های زیادی است، که شاید این فشارها روی منصوریان تاثیر گذاشت و او در بازی با جم با فراز کمالوند درگیر شد.

کاپتان اسبق سبز پوشان در خصوص شهر آورد اصفهان، بیان کرد: دربی های اصفهان همیشه کم حاشیه تر و زیبا تر از دربی های پایتخت است. دیدار پیش رو برای هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان بازی سختی است، تیم سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است و برای بودن در کورس قهرمانی به میدان می آید، ذوب آهن نیز برای برد و اضافه شدن به مدعیان در این دیدار حاضر می‌شود.

وی، ادامه داد: در شهر آورد پیش رو سپاهان شرایط بدنی بهتری نسبت به ذوب آهن دارد. در بازی گذشته ذوب آهن شرایط بدنی سختی درآب و هوای گرم شهر جم داشت.

 صلصالی در خصوص وضعیت تیم ذوب آهن،گفت: ذوب آهن از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و به هماهنگی لازم رسیده است. این تیم در مسابقات اخیر، به غیر از نیمه دوم بازی با سایپا نمایش خوبی داشت، ولی نتواست خوب امتیاز بگیرد.

صلصالی در خصوص علایق بعضی بازیکنان نسبت به تیم های تهرانی، اظهار کرد: در فوتبال حرفه ای، این رفتارها جایی ندارد. قطعا هربازیکن، یک تیم مورد علاقه دارد و نمی شود این موضوع را کتمان کرد. زمانی که بازیکن با یک تیم قرار داد بست، باید تمام فکر و هدفش چه در زمین و چه بیرون زمین، برد تیمش باشد.

وی ادامه داد: ذوب آهن یک باشگاه بزرگ است و هواداران زیادی دارد؛ این که بازیکن بخواهد علایق شخصی را در بین مصاحبه یا بین بازیکنان تیم نشان بدهد، کار درستی نیست. بهتر است مسئولان باشگاه ذوب آهن با بازیکن خاطی برخورد ویژه ای داشته باشند.

محمد صلصالی کاپتان اسبق ذوب آهن در خصوص مشکلات مالی پیش آمده در ذوب آهن، بیان کرد: مشکلات مالی پیش آمده، بر روحیه بازیکنان تاثیر دارد. در شرایط اقتصادی نا مناسب کشور، مشکلات مالی پیش آمده در باشگاه طبیعی است. ذوب آهن همیشه در بین تیم هایی قرار دارد که حقوق بازیکنان را کامل پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن همیشه از تیم ذوب حمایت می کند و قطعا در آینده ای نزدیک پول خوبی به تیم تزریق می شود.

محمد صلصالی کاپتان اسبق ذوب آهن،گفت: امیدوارم تماشاگر یک شهر آورد با کفیت همراه با برد گاندوها باشیم.

کد خبر 391880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.