رضایتمندی ۹۰ درصدی شهروندان اصفهانی از پیگیری‌های ۱۳۷

هفته گذشته ۸۰۹ مورد از تماس‌های شهروندان در ارتباط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز به صورت فوری توسط کارشناسان اداره ۱۳۷ به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌ گیرندگان با ۱۳۷ بود.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۱۶۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

بر اساس این گزارش، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۹۴ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۲۹۸ تماس معاونت عمران معادل چهار و نیم درصد و ۱۴۵ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۰۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به موارد مرتبط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۱۷۶ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۸۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به شماره تلفن مورد نیاز شهروندان و اماکن تفریحی شهر را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 391879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.