۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
توسعه فضای سبز شهری کاشان

شهردار منطقه دو کاشان با تاکید بر لزوم فرهنگسازی برای توسعه فضای سبز شهری، گفت: کاهش آلودگی هوا، تعدیل دما، افزایش رطوبت نسبی و جذب گرد و غبار از آثار مثبت گسترش فضای سبز شهری در کاشان بوده است.

احمد شاه‌بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با اشاره به اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای نگهداشت و اصلاح فضای سبز منطقه دو این شهر، اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری دو میلیون و ۶۵۶ هزار و ۸۰۰ متر چمن‌زنی در ۱۸ دوره، سمپاشی شش هزار و ۶۴۲ اصله درخت در سه دوره، کوددهی عرصه‌های چمن به مساحت ۱۴۸ هزار مترمربع، کوددهی مایع در کل عرصه به مساحت ۱۴ هکتار در سه نوبت انجام شده است.

وی ادامه داد: هرس و پرچین ۱۰ هزار مترمربع از فضای سبز، نگهداری درختان معابر به مساحت ۱۴۲ هزار مترمربع، نگهداری چمن به مساحت ۱۴۸ هزار مترمربع، حذف سرشاخه‌های ۶۰۵ اصله درخت و تعویض ۱۰ هزار گل فصلی در دو نوبت انجام شده است.

شهردار منطقه دو با اشاره به اجرای طرح‌های بازگشایی گره‌های ترافیکی و رفع مشکلات عبور و مرور در این منطقه، تصریح کرد: بیش از ۳۹ هزار ۵۰۰ متر آزادسازی در حوزه املاک در شش ماه نخست سال انجام و بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری برای آن هزینه شده است.

شاه‌بالایی با اشاره به  اجرای چهار هزار و ۱۱۰ متر جدول‌گذاری و شش هزار و ۶۵۰ مترمربع بلوک‌فرش در نیمه نخست سال خاطرنشان کرد: برای بهسازی معابر منطقه ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 391870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.