تعطیلی دو هفته‌ای بازار روز کوثر شماره یک

مدیر بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خبر داد: بازار روز کوثر شماره یک اصفهان واقع در خیابان کاوه جهت بهینه سازی دو هفته تعطیل است و بعد از آن با مدیریت جدید بازگشایی می‌شود.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر یک از بهره‌برداران بازارهای روز کوثر در صورت کسب امتیاز لازم بر اساس آیین نامه انضباطی برای سه دوره متمادی می‌توانند مدیریت این بازارها را بر عهده بگیرند.

وی گفت: هر ۱۰ ماه یکبار برای واگذاری بازارهای روز کوثر مزایده‌ای اعلام می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در آن برای کسب امتیاز بهره‌برداری از بازارهای روز کوثر شرکت کنند.

مدیر بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: شرایط شرکنندگان را به نحوی در نظر گرفته‌ایم که محدودیتی برای مشارکت وجود نداشته باشد و همه افراد بدون پشتوانه در آن شرکت کنند و امتیازاتی از جمله توان مالی، اجرایی، حسن شهرت و فروشگاه داری را در راس شرایط گزینه‌ها قرار داده‌ایم.

مدیر بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری با بیان اینکه در یک سال اخیر چهار بهره‌بردار جدید جایگزین بهره‌برداران قبلی بازارهای روز کوثر شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر بازار روز کوثر شماره یک واقع در خیابان کاوه، سه راه ملک شهر در اواخر همین ماه به مدت دو هفته جهت بهینه‌سازی فیزیکی تعطیل و سپس ابتدای آبان ماه با مدیریت جدید فعالیت آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: برای بازارهای روز کوثر سختگیرترین آییننامه انضباطی تدوین شده و سیستم‌های نظارتی مستقر و سیار بازارهای روز کوثر همیشه فعال و قیمت‌ها و نیز کیفیت محصولات را کنترل می‌کنند که کالاهای ضروری و اصلی مردم با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست شهروندان  برسد.

وی تصریح کرد: در بازارهای روز کوثر کالاهای اصلی و برندهای اصلی با در نظر گرفتن تخفیف متناسب با  قدرت خرید مردم در اولویت قرار گرفته و بر کیفیت و قیمت‌ها نظارت  و با گرانفروشی برخورد می‌شود.

کد خبر 391864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.