افزایش ۴۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در گلپایگان

گلپایگان- فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: امسال کشفیات مواد مخدر در شهرستان ۴۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی سبحانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری هفته نیروی انتظامی با عنوان" پلیس هوشمند، امین مردم" اظهار کرد: رسانه‌ها نقش کلیدی در ایجاد امنیت پایدار و آگاه سازی مردم نسبت به همکاری با نیروی انتظامی دارند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از خدشه دارشدن امنیت اجتماعی با عاملان ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود، گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی و همکاری مردم با جرائم خشن، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، قتل، گروگانگیری و سرقت به عنف در شهرستان مواجه نبودیم و سرقت‌ها در حد خرد اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه ساختار سازمانی پلیس فتا در نیروی انتظامی به صورت مستقل راه‌اندازی شده است، افزود: مقابله با ناامنی در فضای مجازی برعهده پلیس فتا است و با هرگونه ناهنجاری‌ اجتماعی در فضای مجاری و کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی شهرستان که مردم و دستگاه‌ها شاکی شوند رسیدگی می‌شود.

وی گفت: با توجه به حجم بالای عملیات‌ها در گلپایگان تعداد چهار دستگاه دوربین برای استفاده در مأموریت‌های پلیسی به نیروی انتظامی واگذار شده است.

سبحانی با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از موتورسیکلت باید از خانواده آغاز شود، گفت: کار پلیس به تنهایی بازدارندگی ندارد هر چند ممکن است در کوتاه مدت اثر گذار باشد اما در طولانی مدت اثری ندارد.

وی گفت: حادثه‌خیزترین نقطه در حوزه برون‌شهری محور گلپایگان- خمین و موته- گلپایگان و از خطرناک ترین مسیرها در حوزه درون شهری بلوار آیت‌الله محمودی و بلوار امام رضا(ع) است.

فرمانده انتظامی گلپایگان ادامه داد: طرح ساماندهی سرعت‌گیرها در شورای ترافیک مطرح شده است، اما با توجه به اینکه نصب سرعت‌گیرها در نقاط مسکونی ضروری است باید زودتر اقدام شود.

وی از کشف و ضبط ۱۱ کیلو گل شاهدانه، مشروبات الکی و اسلحه در شهرستان خبر داد و گفت: امسال کشفیات مواد مخدر در شهرستان ۴۶ درصد افزایش داشته است.

سبحانی با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۱۱ هزار و ۸۰۵ عملیات پلیسی از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ انجام شده است، گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۶۴۵ نفر به کلانتری‌های شهرستان مراجعه کرده اند، همچنین تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر پرونده قضایی تشکیل شده است.

کد خبر 391858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.