امنیت یکی از نعمت های جمهوری اسلامی ایران است
هفته ناجا

نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت: یکی از نعمت‌ها و نقاط مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت است چرا که امنیت زیربنای رشد و توسعه و بالندگی و سبب ایجاد پیشرفت در سطح جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ مرتضی هادیان به مناسبت هفته ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقتدار و امنیت اجتماعی مرهون تلاش و از خودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم در نیروی انتظامی است.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و نمایش اقتدار پلیس بوده که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

فرمانده نیروی انتظامی نطنز با بیان اینکه امنیت یکی از نعمت‌ها و نقاط مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: امنیت زیربنای رشد و توسعه و بالندگی و سبب ایجاد پیشرفت در سطح جامعه می‌شود.

وی با اشاره به امین بودن نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی پناهگاه و خانه مردم و برآمده از درون مردم است.

هادیان با اشاره به فعالیت خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران همواره یاور پلیس بوده و در انتشار اخبار و فعالیت‌های نیروی انتظامی  همواره نقش موثر داشته اند.

وی از برپایی قرارگاه اربعین حسینی جهت تسهیل تردد زایران اربعین حسینی خبر داد و گفت: حدود ۳۰ هزار نفر از نیروهای پلیس کشور خدمات به زایران اربعین را در سراسر کشور بر عهده‌ دارند.

فرمانده انتظامی نطنز از افزایش ۲۵ درصدی تشکیل پرونده‌های مربوط به فیشینگ در شش ماهه سال جاری  خبر داد و گفت: باید مردم سواد رسانه‌ای و آگاهی خود را در بحث فضای مجازی بالا ببرند، امروز در کانال‌های مجازی تبلیغ کالای غیرمجاز و کلاهبرداری اینترنتی گسترده را داریم که ممکن است به آن‌ها ضربات مادی جبران‌ناپذیری برسد.

وی با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی تشکیل پرونده‌های عمومی در شهرستان افزود: با توجه به آمار ورودی پرونده‌های عمومی به دادگستری باید کارشناسان امر نسبت به این موضوع آسیب‌شناسی جدی داشته باشند.

سرهنگ هادیان از افزایش ۳۱ درصدی افزایش کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته شش ماه سال گذشته خبر داد و گفت: در کشف اخیر ۲۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهمین به دستگاه قضا معرفی شدند.

 وی از افزایش کشف قاچاق کالا در شهرستان خبر داد و گفت: در شش ماهه اخیر حدود ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در شهرستان نطنز کشف‌شده که شامل پوشاک و لاستیک بود که پرونده‌های آن‌ها تشکیل و به واحدهای قضایی معرفی شدند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان نطنز افزود: سامانه های 110 و 197 آماده دریافت شکایات، نقد و انتقادات و حتی تقدیر از نیروی انتظامی بوده و مشارکت مردم در این امر به بهتر شدن عملکرد دستگاه انتظامی در جامعه کمک خواهد کرد.

کد خبر 391857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.