رشد ۲۰ واحدی شاخص کل بورس امروز ۱۰ مهرماه

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ صبح امروز روند کاهشی به خود گرفته بود در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه افزایشی شد و با جبران کاهش صبحگانی، در نهایت با ۲۰ واحد افزایش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس تهران امروز چهارشنبه_۱۰ مهرماه_ در آخرین روز کاری هفته با ۲۰ واحد افزایش عدد ۳۲۶ هزار و ۱۱۷ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۶ هزار و ۴۲۱ واحد رسید.

شاخص بازار اول به کانال ۲۳۶ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۶۳ هزار و ۸۷۷ واحد را ثبت کرد.

امروز آیفکس نیز عدد چهار هزار و ۲۶۷ واحد را ثبت کرد.

بر این اساس امروز با دست به دست شدن هفت میلیارد و ۲۷۶ میلیون سهم و اوراق بهادار در ۵۵۴ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از دوهزار و ۷۹۷ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "وبملت"، "اخابر" و "خودرو" به ترتیب با ۲۷۴۷، ۳۴۱ و ۱۱۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "شتران"، "رمپنا" و "شپنا" به ترتیب با ۲۵۶، ۲۵۱ و ۲۲۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "خساپا" و "ونوین" پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی شدند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و مواد دارویی و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته کارشناسان بازار سرمایه خوش بینی به عملکرد ماهانه، ورود نقدینگی های جدید، انتظار برای گزارش های شش ماهه مثبت و اخبار مربوط به افزایش سرمایه مهمترین دلایل رشد ادامه دار شاخص هستند.

کد خبر 391823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.