معرکه ای مرتضی/ سپاهان- ذوب آهن یعنی اوج هیجان

پانصد و نود و پنجمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سی و هشتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "معرکه ای مرتضی" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره دارد به عملکرد فوق العاده مرتضی منصوری یکی از خریدهای این فصل سپاهان که از پدیده به این تیم پیوست.

"مبارزه سپاهان _ ذوب آهن یعنی اوج هیجان" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به نقل از فرشید طالبی بازیکن سابق سپاهان و ذوب آهن مطرح شده است. وی پیش بینی کرد دربی این هفته اصفهان زیباترین دیدار تا بدین جای رقابت های لیگ از آب در بیاید.

"دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم"و " دربی اصفهان نزدیک است"عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"حال خوب ذوب آهن در شهرآورد اصفهان "عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به روحیه بالای بازیکنان ذوب آهن پیش از داربی اصفهان به واسطه حضور غایبین و برد برابر پارس جنوبی پیش از این دیدار دارد.

"سبزپوشان قبل از دربی شارژ مالی شوند"دیگر عنوان این رسانه است که درخواست هواداران ذوب آهن از مسئولین این باشگاه جهت پرداخت مبلغی از قرارداد بازیکنان را خبر می دهد.

"رضایت علی منصور از نمایش احسان پهلوان" و"سپاهان- ذوب آهن همیشه دیدنی بوده است."عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 391820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.