ضرورت ایمن‌سازی کانال شهری فردیس

سرپرست شهرداری فردیس گفت: اطراف کانال فردیس در محدوده بلوار ناز تا انتهای محدوده شهری از نقاط حادثه‌خیزی است که باید با انجام عملیات دیوارکشی ایمن‌سازی شود.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی اظهار کرد: هرچند سرپوشیده و محصور کردن کانال آب فردیس وظیفه شرکت آب منطقه‌ای تهران است، اما با توجه به اهمیت حفظ جان مردم، مدیریت شهری فردیس نسبت به دیوارکشی دور کانال اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اهالی شهر برای شست و شوی خودروهای خود به اطراف کانال می‌آیند و بی‌احتیاطی آن‌ها در بعضی موارد موجب سقوط در کانال آب می‌شود، عنوان کرد: عملیات اجرایی دیوارکشی کانال آب در محدوده بلوار ناز تا مرز فردیس و ملارد توسط حوزه امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس تا پایان هفته آینده انجام می شود.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه دیوارکشی اطراف کانال فردیس در محدوده بلوار ناز تا مرز فردیس و ملارد به اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی دیوارکشی این محدوده از فردا آغاز می‌شود.

نجفی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد پکیج‌های آموزش شهروندی ویژه دانش‌آموزان را توزیع کند، تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی در فردیس این اقدام اثر بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش تلاش می‌کند، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات ورزشی و ... را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

کد خبر 391817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.