بهره‌مندی ۶۰۰ مددجو از خدمات حقوقی کمیته امداد/همکاری ۱۰۰ وکیل نیکوکار با امداد

رئیس اداره حقوقی کمیته امدام امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: 600 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از مزایای ۵۵ میز خدمت حقوقی در سراسر استان بهره‌مند هستند.

جواد کرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه مشاوره حقوقی تخصصی و پرهزینه است، اظهار کرد: ۵۵ میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجاد شده و در سراسر استان خدمات متنوعی به جامعه تحت حمایت این نهاد ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۸۷۰ خانوار در شش ماهه قبل از خدمات حقوقی برخوردار شدند، افزود: ۱۵۰۰ خدمت حقوقی در زمینه مشاوره، تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی به مددجویان ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری داشته‌اند، گفت: برای افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه ‌شده به مددجویان تعاملات خوبی با کانون وکلای اصفهان برقرار است.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان اظهار کرد: تلاش برای کاستن از هزینه‌های دادرسی و کارشناسی مددجویان را از دیگر خدمات حقوقی کمیته امداد اصفهان است که در شش‌ماهه امسال بیش از ۶۷۰ مکاتبه برای معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های دادرسی با مراجع قضایی صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم وجود آموزش اطلاعات حقوقی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در کنار ارائه خدمات حقوقی آگاه‌سازی و آموزش مددجویان است که در این راستا ۶۰۰ نفر در شش‌ماهه نخست امسال از خدمات آموزش حقوقی بهره‌مند شدند.

کد خبر 391802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.