بهره برداری از ۷ کیلومتر پروژه قطار شهری کرج

شهردار کرج گفت: ایستگاه"k" پروژه قطار شهری کرج، نیمه اول آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، علی کمالی زاده اظهار کرد: با راه اندازی شیفت شب، سرعت پیشرفت فیزیکی این پروژه در مقایسه با ماه‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: ریل‌های این پروژه در کارگاه ۴۵ متری گلشهر در حال دپو است و با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است نیمه اول آذرماه ایستگاه  K خط دو متروی کرج به بهره برداری برسد.

شهردار کرج با اشاره به برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل این پروژه افزود: از اواخر مهر، عملیات ریل گذاری این پروژه شروع می‌شود و در صدد هستیم تا پایان سال ۹۹ هفت کیلومتر از متروی کرج بهره برداری برسد.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: بهره برداری از خطوط  قطار شهری نقش به سزایی در تسهیل در جابه جایی شهروندان، کاهش استفاده از خودروهای شخصی، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم و کاهش معضل ترافیک و آلودگی هوا خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بنا شده هر دو هفته  یک بار گزارشی در خصوص آخرین وضعیت پروژه  قطار شهری به شهروندان ارائه دهیم تا شهروندان از جزئیات پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم مطلع شوند.

شهردار کرج ادامه داد: با برنامه ریزی و اختصاص اعتبار مناسب به دنبال راه اندازی خطوط دیگر مترو هستیم تا همه شهر از نتایج مثبت تکمیل این پروژه بهره مند شود.

کد خبر 391797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.