بهره‌برداری از بزرگراه شمالی تا ۱۵ ماه آینده

با امضای تفاهمنامه بین شهرداری کرج و وزارت راه و شهرسازی ادامه احداث پروژه بزرگراه شمالی به این وزارتخانه محول می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی کمالی‌زاده با اشاره به پیشرفت پروژه بزرگراه شمالی، اظهار کرد: طبق تعهد پیمانکار این پروژه تا ۱۵ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه درخصوص پروژه بزرگراه شمالی جلسه ای با وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد تا دو هفته آینده تفاهم نامه ای میان شهرداری و وزارت راه و شهرسازی منعقد و ادامه احداث این پروژه به این وزارتخانه محول شود.

شهردار کرج با اشاره به بودجه عمرانی جذب شده در سال‌جاری خاطرنشان کرد: با حمایت اعضای شورا در جذب بودجه عمرانی بهتر از گذشته بوده‌ایم و با توجه به اینکه این بودجه در نیمه دوم سال بهتر جذب می شود در مجموع وضعیت بهتری در این حوزه نسبت به گذشته پیش بینی می شود.

کمالی زاده با بیان اینکه عملکرد شهرداری در مقایسه با گذشته رشد ۴۰۰ درصدی را نشان می دهد، یادآور شد: در کنار سایر فعالیت ها؛ تولید ۱۴۰ هزار تن آسفالت و انعقاد ۲۳۷ قرارداد در شش ماه نخست سال این میزان رشد را به وجود آورده است.

وی گفت: این رشد با حمایت اعضای شورا و با ابلاغ و تصویب به موقع بودجه و لوایح حاصل شده است.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به روز آتش‌نشان، تصریح کرد: برای نخستین بار در ۲۵ سال اخیر پروژه ای با استانداردهای بالا در کرج اجرا شده و آن نصب ۳۰ شیر هیدرانت است. این شیرها اغلب برای انشعاب‌های آتش نشانی استفاده می‌شوند.

 کمالی زاده افزایش تعداد شیرهای هیدرانت در مناطق پر حادثه کرج را برای مواقع بحرانی موثر دانست و یادآور شد: این شیرها می توانند به اندازه یک ایستگاه آتش نشانی خروجی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۶۲ دستگاه شیر هیدرانت نصب شده در این کلانشهر فعال است، عنوان کرد: امسال۳۰ دستگاه دیگر به این تعداد اضافه شده است. 

کد خبر 391796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.