عکس‌هایی خوب از سادگی‌های سالمندان

چیزهای خوب ساده‌اند مثل خرمالوهای رسیده حیاط پدربزرگ مثل عطر دارچین چای‌های عصرانه مادربزرگ مثل باران پاییز و همین چیزهای ساده اما خوب دلت را گرم می کند.

به گزارش خبرنگارایمنا، چین و چروک های زیبایشان از آن چیزهای خوب و ساده ای است که در قاب ها هم به دل می نشیند چروک هایی که در پس خود سختی روزگار را به رخ می کشانند آن ها همیشه با همین چین و چروک ها به دل نشستند و دوست داشتنی شدند حال خاطرات سپیدشان بردیوار گالری کتابخانه مرکزی به تصویر کشیده شده است.

محبوبه سیفی عکاسی که لحظات دوست داشتنی سالمندان را به تصویر کشیده است در گفت و گو با خبرنگار ایمنا می گوید: در روز جهانی سالمندان گردآوری این عکس ها بهانه ای شد تا مردم با اوضاع و احوال سالمندان آشنا شوند.

وی می افزاید: ۱۷و ۱۸ اسفند نیز این نمایشگاه برگزار شد اما اکنون به مناسبت روز جهانی سالمند دوباره آن ها را به نمایش گذاشتیم.

سیفی با اشاره استقبال سالمندان از این نمایشگاه می گوید: سالمندان با شرایطی که دارند باید زندگی شان راشیرین کنند و این عکس ها برای سالمندان تلنگری بود تا به انزوا نروند و در جامعه حضور داشته باشند و باهرتوان و حسی که دارند، کارکنند.

وی خاطر نشان می‌کند: ۳۳ آثار این نمایشگاه به نفع سالمندان به فروش می رود و نمایشگاه تا ۱۸ مهر به مدت ۱۰ روز در کتابخانه مرکزی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر 391792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.