آپشن جدیدی به سامانه دو هزار مخابرات اضافه می‌شود

رییس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان از اضافه شدن یک آپشن جدید به سامانه دو هزار در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسیح محمدی امروز چهارشنبه _دهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به زودی در سامانه یکپارچه دوهزار امکان ثبت شماره موبایل برای مشترکان فراهم می شود. 

وی تصریح کرد: سامانه دو هزار یک سامانه یکپارچه کشوری است که برای مباحث مربوط به صورتحساب مشترکان در سطح کشور طراحی و پیاده سازی شده است.

رییس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان افزود: تا آن زمان که در استان اصفهان آپشن جدید به سامانه دو هزار اضافه شود، یک سامانه با شماره ۳۶۰۶۰ راه اندازی شده که مشترکان می توانند با استفاده از آن شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت و یا تغییر شماره خود را اعلام و وارد کنند.   

محمدی افزود: باتوجه به اینکه علاقه داریم از درگاه‌های یکپارچه کشوری استفاده کنیم تنها سامانه ۳۶۰۶۰ تا زمان اضافه شدن آپشن جدید به سامانه دو هزار تعریف شده و از اعلام درگاه‌های مختلف خودداری می کنیم. 

وی با بیان اینکه ساده ترین سامانه برای پرداخت بدهی و وصل آنلاین تلفن ثابت، سامانه دوهزار است، تأکید کرد: این درگاه به تمام سرورهای مخابرات وصل است. 

رییس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان افزود: چنانچه مالک تلفن ثابت بخواهد امروز صورتحساب تلفن را به صورت روزانه پرداخت کند، این امکان نیز در سامانه دو هزار فراهم شده است. 

محمدی خاطرنشان کرد: به محض اضافه شدن آپشن جدید به سامانه دوهزار، در سامانه ۲۶۰۶۰ پیامی به مشترکان اعلام می شود تا بدانند از چه تاریخی امکان اعلام شماره تلفن جدید در سامانه دوهزار فراهم شده است. 

وی گفت: مستأجرانی که منزل یا محل کاری را اجاره می کنند می توانند از طریق سامانه ۳۶۰۶۰ شماره جدید تلفن همراه را اعلام کنند تا صورتحساب به شماره اعلام شده پیامک شود. 

رییس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان تأکید کرد: باید برای حذف قبوض برای جامعه هدف درگاه های موازی با دقت، صحت و اطمینان طراحی تا درگاه سنتی حذف شود که برای این فرایند زیرساخت هایی برای دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مخابرات فعال شده است.

کد خبر 391789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.