چمپیوزلیگ در خطر برای کهکشانی‌ها

رئال مادرید اوضاع خوبی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نداشته و در گروه خود قعرنشین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ای که با تساوی ملال آور با آتلتیکو آغاز شد با تساوی پر تب و تاب برابر بروژ پایان یافت. دفاعی که در سه بازی متوالی لالیگا به کلین شیت دست یافته بود - اولین بار طی حضور زیدان روی آن نیمکت - دوباره زخم پذیر شد. ناچو و کارواخال مدافعان کناری برابر ضدحمله های بروژ سرگیجه گرفته و راموس و واران مدافعان میانی سردرگم بودند.

گل دقیقه ۱۱ بروژ یکی از سریع ترین گل هایی بود که مادریدی ها در لیگ قهرمانان پذیرفتند. تعویض های زودهنگام زیدان نشان از شکنندگی رئال داشت. "کورتوا" که احتمالا مصدوم است، در بازی به بیرون فراخوانده شد و مارسلو در دفاع چپ جای ناچو را گرفت تا دفاع فروپاشیده سامانی بگیرد. هر چه باشد دروازه رئال در سه بازی آخرشان در لیگ قهرمانان از آن فصل برابر آژاکس به این فصل، ۹ بار فرو ریخته است.

تغییرات زیدان مقایسه  دربا دیدار برابر آتلتیکو، یعنی مودریچ و واسکوئز به جای والورده و بیل، گرهی را برای رئال باز نکرده و معمای خط حمله جلب نظر می کرد. هازارد و بنزما هنوز با هم بیگانه اند و به نظر می رسد پسر بلژیکی دائما دنبال بنزما می گردد. دو گل رئال را هم نه مهاجمان که راموس و کاسمیرو به ثمر رساندند.

خنده آخر به فلیپه کلمان که تیم ده نفره اش یک امتیاز در برنابئو به چنگ آورد تعلق داشت. در حالی که مردان زیزو در سه دیدار متوالی لیگ قهرمانان طعم پیروزی را نچشیده اند.

رئال درست است که در لالیگا صدرنشین است، اما در لیگ قهرمانان اروپا ته نشین مطلق است، بازی هایشان در این فصل نوسان زیادی داشته است. گاهی بد بازی می کنند، اما می برند، گاهی خوب بازی می کنند، اما پیروز نمی شوند.

دو ضربه بزن، یک ضربه دریافت کن. این است رئال این فصل. تیمی که این روزها نشانه ای از اقتدار و انگیزه که سه دوره پیاپی با همین زیزو قهرمان لیگ قهرمانان شده، ندارد.

باید منتظر ماند و دید آیا مرد فرانسوی رئال ناکامی این روزها را برای بازی های مهم باقی مانده فصل و جدال های تماشایی پیش رو، بازسازی خواهد کرد؟ یا اتفاق ناگواری برای لوس بلانکوس و هوادارانش رخ می دهند و این فصل را بدون جام سپری می کنند. هر چند که برای قضاوت کردن خیلی زود است.

کد خبر 391772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.