توجه به فرهنگ مهم‌ترین اصل در مدیریت شهری است

شهردار سبزوار گفت: مهم‌ترین اصل در حوزه شهری توجه به مقوله فرهنگ است و امروزه دیگر فعالیت‌های شهرداری محدود به حوزه عمرانی و خدمات شهری نیست و توجه به حوزه فرهنگ به عنوان یک اصل مهم در همه ابعاد رعایت می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در حوزه شهری توجه به مقوله فرهنگ است، اظهار کرد: شهرداری سبزوار در چارچوب قوانین و ضوابط از همه هنرمندان بومی حمایت و از هیچ کوششی برای ارتقاء هنر آنان دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به ماندگاری فعالیت‌های فرهنگی و تاثیرگذاری آن، عنوان کرد: وسعت تاثیرگذاری فعالیت‌های حوزه‌های فرهنگی از فعالیت‌های فیزیکی بیشتر است.

شهردار سبزوار با تاکید بر اینکه سبزوار در سال گذشته به عنوان یکی از شهرهای برتر استان در حوزه فرهنگ انتخاب شد، گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری در فضای باز و برای عموم شهروندان اجرا می‌شود که با استقبال خوب آنان نیز مواجه همراه بوده است.

کوشکی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری بدون توجه به اصل رضایتمندی شهروندان امکان ندارد و مدیران فرهنگی شهرداری تمام اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم به‌کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و دغدغه ایشان در این رابطه، تصریح کرد: امروزه دیگر فعالیت‌های شهرداری محدود به حوزه عمرانی و خدمات شهری نیست و توجه به حوزه فرهنگ به عنوان یک اصل مهم در همه ابعاد رعایت می‌شود.

شهردار سبزوار تأکید کرد: اداره شهر بدون مشارکت مردم غیر ممکن است و برای افزایش این مشارکت باید هنر و هنرمندان به یاری مدیریت شهری بیایند.

کد خبر 391741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.