تقویت ارتباط صنعتگران طلای ایران و ایتالیا/ اهمیت نمایشگاه طلای اصفهان برای ایتالیا

سفیر کشور ایتالیا در ایران گفت: امروز اینجاییم تا با شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی همکاری کنیم تا ارتباط بین این شرکت‌ها را گسترش دهیم، تیم اقتصادی ما به صورت فعال آماده پاسخگویی و برقراری ارتباط با فعالان صنعت طلا و جواهر استان اصفهان و کشور ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "جوزپه پرونه" شامگاه - سه شنبه ۹ مهرماه – در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گران‌بها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت و ماشین آلات وابسته، اظهار کرد: از برگزار کنندگان این رویداد تشکر می‌کنم، این رویداد مهمی برای ما است، ما از این نمایشگاه بازدید کردیم و دیدیم که تعداد زیادی مشارکت کننده از ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند و در پاویون آژانس تجاری ایتالیا شرکت می‌کنند.

وی گفت: دوست دارم از شرکت کنندگان ایرانی و همچنین شرکت کننده های ایتالیایی این نمایشگاه قدردانی کنم که تجهیزات بسیار خوبی از صنعت طلا و جواهر را ارائه دادند که نتیجه زحمات و تخصصی است که ایتالیایی ها در طول سال های متمادی کسب کردند.

سفیر ایتالیا در ایران افزود: برخی از شرکت ها سال‌های پیش از این نیز با ایران همکاری هایی داشته اند و تعدادی از این شرکت ها برای اولین بار است که به ایران آمده اند تا با شرکت های ایرانی همکاری داشته باشند.

نمایشگاه طلای اصفهان برای صنعتگران ایتالیایی بسیار مهم است

پرونه اضافه کرد: من فکر می‌کنم همه این ها به دلیل تعهد شرکت های ایتالیایی برای همکاری با ایران است و این چالش هایی را در زمینه های بین المللی ایجاد می کند که ماهمگی از آن آگاه هستیم.

سفیر ایتالیا در ایران گفت: از تلاش های سازندگان طلا و جواهر در ایران و به ویژه شهر اصفهان قدردانی می‌کنم برای نتیجه زحمات و تلاش‌های این افراد در طول سال‌ها اکنون ایران به این موفقیت در این صنعت دست یافته است.

پرونه خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که در این نمایشگاه شرکت های ایرانی و ایتالیایی می‌توانند تخصص و دانش خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند

وی اضافه کرد: نمایشگاه طلای اصفهان برای صنعتگران ایتالیایی بسیار مهم است بر همین اساس ۱۰ مشارکت کننده از این کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

کد خبر 391736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.