خواهرخواندگی اردبیل و ارزروم/طعمه‌گذاری در فردیس

در بسته خبری امروز از تاریخ شروع برنامه‌های روز اصفهان تا استفاده سالمندان از خدمات شهرداری تهران تنها با یک کارت و صدور شناسنامه انرژی ساختمان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در اهواز

بابک ربیعی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: ساماندهی دستفروشان و وانت بارها، رفع مشکلات بازارچه‌های محلی در راستای ایجاد رضایت شهروندان در اولویت برنامه قرار گرفته است.

انجام عملیات طعمه‌گذاری با همکاری اداره دامپزشکی در فردیس

مسعود نجفی، سرپرست شهرداری شهر فردیس از اقدام مشترک مجموعه مدیریت شهری و اداره دامپزشکی در خصوص معدوم کردن موش ها در شهر خبر داد.

بودجه و پیمانکار هر پروژه‌ای باید مشخص باشد

مهرداد سالاری، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: شورای شهر و شهرداری در اجرای این طرح را برای شهر ضروری دانسته و امکان توقف این طرح وجود ندارد .

امکان استفاده سالمندان از خدمات شهرداری تهران تنها با یک کارت

محمد رضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امکان استفاده سالمندان از خدمات شهرداری تهران تا پایان سال تنها با یک کارت فراهم می‌شود.

اردبیل و ارزروم ترکیه خواهرخوانده می‌شوند

حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل گفت: به درخواست سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ارزروم، اردبیل میزبان هئیت استانی و شهری این شهر با هدف خواهرخواندگی و افزایش فعالیت‌های بین‌المللی اردبیل می‌شود.

راه اندازی سامانه "منام" در شهرداری بندر بوشهر

سید نور الدین امیری، شهردار بوشهر از راه اندازی و آغاز فعالیت سامانه "منام" در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بندر بوشهر خبر داد.

شروع برنامه‌های روز اصفهان از ۲۵ آبان

محمد عیدی، گروه فرهنگی مشاور شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هدف اصلی این سازمان، تحقق شهر فرهنگی بوده و برای این منظور، سندی با عنوان شهروندی فرهنگی تدوین شده است.

ضرورت رعایت مقررات ملی ساختمان در اماکن بلند مرتبه استان قزوین

قدیر موسی خانی، قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: رعایت مقررات ملی ساختمان در حوزه ایمن سازی اماکن بلند مرتبه در دستور کار دستگاه های متولی قزوین قرار گیرد.

صدور شناسنامه‌ انرژی ساختمان در آینده نزدیک

عبد الرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تأکید بر اولویت مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌ها از صدور شناسنامه انرژی ساختمان درآینده نزدیک خبر داد.

تلاش شهرداری تهران برای نصب آسانسور و پله برقی درایستگاه‌های مترو

پیروز حناچی، شهردار تهران گفت: ایستگاه‌های مترو معمولا استانداردهای خاصی دارند، آسانسور و پله برقی جزء الزامات ایستگاه‌های مترو است و ما تلاش می کنیم این تجهیزات در همه ایستگاه‌های مترو وجود داشته باشد

افزایش صدور پروانه ساختمانی

بر اساس آمارهای موجود تعداد پروانه‌های ساختمانی صادرشده توسط شهرداری‌های کشور در زمستان ۹۷ حدود ۴۹ هزار و ۸۷۵ فقره بوده که نسبت به سال ۹۶ حدود ۲۱.۱ درصد و نسبت به پاییز همان سال ۶۸.۹ درصد افزایش داشته است.

اقدام مهم شهرداری تبریز در توسعه زیرساخت‌های گردشگری

رضا طوسی، مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اجرای سریع این پروژه‌ها از عملکرد شهرداری تبریز در توجه به پروژه‌های میراث فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری قدردانی کرد.

کد خبر 391727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.