سپاهان- ذوب آهن؛ نبض لیگ در نقش جهان می‌تپد

شصت و پنجمین دربی فوتبال اصفهان روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن

جمعه، ۱۲ مهر، ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه

پخش زنده: شبکه‌ اصفهان و ورزش

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: سپاهان یک- ذوب آهن یک

داور: موعود بنیادی فر

سپاهان:

شروع مجدد لیگ برتر پس از وقفه بازی‌های ملی برای سپاهان چندان خوش یمن نبود و دو تساوی برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان، تیم امیر قلعه نویی را در آستانه بحران قرار داد اما پیروزی بزرگ با گل‌های تماشایی برابر رقیب سنتی یعنی پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی دنیا را برای سپاهانی‌ها گلستان کرد و آنها با پیروزی در بازی حیثیتی، به صدر جدول هم صعود کردند تا به کلی دو بازی قبلی را فراموش کنند.

سپاهان که روز دوشنبه در جام حذفی برابر خیبر خرم آباد به پیروزی ۳ بر صفر رسید با روحیه‌ای بالا در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم همشهری خواهد بود. شاگردان امیر قلعه نویی که لیگ را خوب شروع کرده‌اند و صدرنشین جدول هستند برای حفظ جایگاه خود باید ۳ امتیاز دربی اصفهان را در خانه به دست بیاورند تا با صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ بروند.

عملکرد خوب دفاعی سپاهان در لیگ نوزدهم زمینه ساز باز نشدن دروازه این تیم تا این مقطع از رقابت‌ها شده است و شاید همین عملکرد خوب دفاعی یکی از ارکان صدرنشینی سپاهان در پایان هفته پنجم باشد.

سپاهان برای دیدار با ذوب آهن میثم نقی‌زاده، محسن مسلمان و محمد ایران پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت همچنین وضعیت علی مصلح نیز که دچار افت فشار شده بود مشخص نیست اما به احتمال زیاد به دیدار روز جمعه می‌رسد. همچنین سعید آقایی پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت عجیبش می‌تواند تیمش را در دیدار برابر ذوب آهن همراهی کند.

ذوب آهن:

شاگردان منصوریان که لیگ را خوب شروع نکرده‌اند و هنوز در حسرت برد مانده‌اند دوشنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک از سد پارس جنوبی گذشتند تا پس از ۹ بازی ناکامی در کسب پیروزی در بازی‌های رسمی طعم پیرویز را بچشند. ذوب آهن فصل را با شکست در خانه برابر سایپا آغاز کرد در ادامه ۴ تساوی متوالی داشت، آنها هرچند شرایط نامناسبی دارند اما با انگیزه‌های فراوان پا به دربی اصفهان در خانه همشهری می‌گذارد.

علیرضا منصوریان که راه امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی را خوب بلد است فصل گذشته نیز از ۴ تیم مدعی پرسپولیس، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی در هفته‌های پایانی امتیاز گرفت. سبزپوشان امیدوارند ناکامی در هفته‌های ابتدایی این فصل را با پیروزی در نقش جهان برابر رقیب سنتی به دست فراموشی بسپارند.

ذوب آهن هفته گذشته در فولادشهر برابر استقلال به تساوی ۲ بر ۲ رسید. ذوب آهن در خلاف سپاهان در خط دفاعی عملکرد ضعیفی داشته است و در ۵ هفته ابتدایی لیگ ۶ گل خورده است.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، جورجی گولسیانی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

یوسف بهزادی، هادی محمدی، محمد نژاد مهدی، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، رضا حبیب زاده، ماکالی کریسانتونس و ارسلان مطهری

کد خبر 391726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.