دوری از ارزش‌های گذشته زندگی را برای سالمندان سخت کرده است

شهردار اصفهان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها با افزایش جمعیت سالمندان در آینده روبرو خواهیم بود و دنیای کنونی با دوری و فاصله گرفتن از ارزش‌های گذشته زندگی را برای سالمندان سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه امشب (سه شنبه) در آیین بزرگداشت روز جهانی سالمند، با ابراز خرسندی از حضور در جمع سالمندان، اظهار کرد: خوشحالم در مکانی هستم که به جهت حمایت از سالمندان تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه چنین مجموعه‌هایی می‌تواند مشکلات سالمندان را حل کند، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها با افزایش جمعیت سالمندان در آینده روبرو خواهیم بود و دنیای کنونی با دوری و فاصله گرفتن از ارزش‌های گذشته زندگی را برای سالمندان سخت کرده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: وظیفه همه ماست که از امکانات در اختیار و خیریه‌های عام المنفعه کمک بگیریم و مجموعه‌های متعددی را در شهر اصفهان که وضعیت متفاوتی با دیگر نقاط کشور دارد برای سالمندان ایجاد کنیم.

نوروزی با تاکید بر اینکه هر اقدامی در راستای حمایت از سالمندان بشردوستانه و انسانی خواهد بود، اظهار کرد: حضور در چنین جلساتی باید نتایج مثبتی داشته باشد و آن اینکه افرادی که منجر به ایجاد چنین فضاهایی شدند باید مورد حمایت قرار بگیرند چرا که این اقدامات باری از دوش دولت برمی‌دارد همچنین اقدامی در جهت تکریم سالمندان است.

وی با ابراز قدردانی از همه افراد سهیم در افتتاح این سرای سالمندان، گفت: اعلام می‌کنم شهرداری اصفهان برای حمایت و کمک به ایجاد چنین فضاهایی همکاری می‌کند چرا که از ابتدا شعار ما مشارکت مردم بود و با این مشارکت‌های مردم با مسئولین مشکلات بزرگی حل می‌شود.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان در همه موضوعات الگوست، خاطرنشان کرد: چنین مجموعه‌هایی باعث ایجاد شور و نشاط است و نشاط خود باعث افزایش امید است و برای مبارزه با افسردگی باید همه سنین، زنان، مردان، جوانان و سالمندان باید فضاهایی ایجاد کنیم که شور و نشاط ایجاد شود و از این شور و نشاط همه سنین بهره‌مند شوند.

کد خبر 391717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.