۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
اصفهان ۲۰۲۰ تعبیر رویاها

شعار "اصفهان ۲۰۲۰، تعبیر رویاها" به عنوان شعار نهایی پروژه اصفهان ۲۰۲۰ انتخاب شد ضمن اینکه از نشان این پروژه نیز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیین رونمایی از نشان و شعار برگزیده پروژه جهانی "اصفهان ۲۰۲۰" امروز _۹مهرماه_ در هنرسرای خورشید برگزار شد و بدین ترتیب "اصفهان ۲۰۲۰، تعبیر رویاها" به عنوان شعار این پروژه انتخاب شد. 

دبیر اجرایی پروژه "اصفهان ۲۰۲۰" در این مراسم اظهار کرد: اکنون نزدیک به یک سال از آغاز طرح "اصفهان ۲۰۲۰" می گذرد و تا شروع سال ۲۰۲۰ نیز چیزی نمانده است. برگزاری چندین اجلاس بین المللی با همکاری یونسکو و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین ده ها پروژه میراثی، گردشگری و هنر در برنامه های طرح "اصفهان ۲۰۲۰" می باشد.

پیروز ارجمند ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان با درک موقعیت کنونی شهر با همکاری ذی نفعان سه حوزه هنر، گردشگری و میراث فرهنگی "اصفهان ۲۰۲۰" را برای سال آینده در نظر گرفتند. اجرایی شدن این طرح نیازمند همکاری بین دستگاه های مختلف در سطح کشور و استان است؛ اما عشق، معرفت و مدیریت جهادی را سه کلیدواژه اصلی اجرایی شدن و نتیجه بخش بودن این پروژه می دانم.

وی افزود: با خدای خویش و مردم شریف اصفهان و ایران عهد می بندیم که تمام تلاش خود را برای موقعیت کامل این طرح بکار ببریم و نتیجه آن برای تمام مردم مفید باشد.

ارجمند درباره چگونگی برگزیدن نشان و شعار طرح "اصفهان ۲۰۲۰" گفت: شعار و نشان های زیادی به دبیرخانه فرستاده شد و هرکدام در کمیته های تخصصی داوری شدند. درنهایت ۱۴ شعار و سه نشان به مرحله نهایی راه یافتند و یکی از آن ها برگزیده شد، در نهایت شعار در یک شورای ۱۴ نفره  از مدیران ارشد شهرداری، جامعه شناسان و ادیبان و متخصصان گردشگری برگزیده شد.

گردشگری هویت است

شهردار اصفهان در پیامی ویدیویی که در این مراسم نمایش داده شد، درباره پروژه "اصفهان ۲۰۲۰" اظهار کرد: اصفهان به عنوان یک کانون گردشگری طرحی را تحت عنوان "طرح ۲۰۲۰" تعیین کرده که اگر خواستار تغییر هستیم، همه  باید این طرح را حمایت کنند. اگر دنبال نتیجه بخش بودن این طرح هستیم تمام مسئولین در تمام سطوح باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

قدرت الله نوروزی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که به دنبال پیشرفت گردشگری در ایران هستند به این طرح کمک و نقطه نظرات خود را اعلام کنند. گردشگری هویت است و این هویت می تواند نقش مهمی در زندگی مردم، زیست پذیر شدن شهر و رفاه و اشتغال ایفا کند.

کد خبر 391714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.