دبل قهرمانی هدف پسران طلایی/داش علی رشته هایش را پنبه کرد

پانصد و نود و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سی و هفتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

"دبل قهرمانی هدف امسال پسران طلایی" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان است که اشاره به شروع طوفانی سپاهان در جام حذفی  و شکست خیبر خرم آباد دارد تا نشان دهد سپاهان امسال برای تصاحب هر دو جام داخلی برنامه دارد.

"فوتبال به وقت اصفهان تا قهرمانی در کنار شماست" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره به پخش مستقیم دیدارهای سپاهان در ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان با حضور پرشور هواداران و مهمانان ویژه دارد.

"ما تیم اصلی و فرعی نداریم" و قدرتمندانه ادامه می دهیم" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"داش علی رشته های کمالوند را پنبه کرد" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به دیدار ذوب آهن و پارس جنوبی در جام حذفی  و اولین پیروزی ذوبی ها در این فصل پرداخته است.

"حالا می رویم برای دربی اصفهان"دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به دربی این هفته اصفهان و انگیزه بالای ذوب آهن برای این دیدار پس از پیروزی برابر پارس جنوبی در جام حذفی دارد. 

"شوت مهدی پور گل می شد دروازه مان را خالی می کردیم" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است که به نقل از علیرضا منصوریان و تاکید این مربی به بازی جوانمردانه تا جایی که عنوان کرده است در صورت گل شدن شوت مهدی پور،دروازه تیمم را خالی می کردم چرا که این شوت در حالی زده شد که بازیکن حریف مصدوم بود.

کد خبر 391695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.