حضور ۱۷۵ هزار اصفهانی در راهپیمایی اربعین سال گذشته

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین ۱۷۵ هزار نفر از استان اصفهان در راهپیمایی مراسم اربعین حسینی سال گذشته حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر مسکین امروز سه شنبه_۹مهرماه_  در نشست خبری موکب رسالت آسمانی به مناسبت اربعین حسینی امسال، اظهار کرد: پیاده روی اربعین هر سال بهتر و با کیفیت تر از سال های گذشته برگزار می شود.

وی افزود: موکب رسالت آسمانی اصفهان زائرانی که از استان‌های شرقی ایران عازم عتبات عالیات هستند را اسکان می‌دهد و به پذیرایی از آنها می‌پردازد. افرادی که قصد دارند از خدمات این موکب استفاده کنند، باید در سایت این نهاد به نشانی www.sr-isf.ir ثبت نام کنند و ما در این موکب میزبان آنها خواهیم بود.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: مردم اصفهان با مراجعه به این سایت می توانند برای اسکان زائران دراین سامانه ثبت نام کنند و در ایام اربعین میزبان زائران گرامی باشند.

مسکین اضافه کرد: مراکز درمانی و بهداشتی نیز می توانند با ثبت نام خود در این سایت به ارائه خدمات به زائران بپردازند.

وی اظهار کرد: با اتحادیه تعمیرکاران خودرو سبک و اصناف مربوطه هماهنگی شده تا در صورت بروز مشکل در خودروهای زائران، به کمک آنها آمده و مشکلات را برطرف کنند.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: فضای موکب در سطح استان اصفهان است و در شهرهایی همچون انارک، فریدن و فریدون شهر منزل برای زائران در نظر گرفته شده، در واقع مکان موکب رسالت آسمانی خانه های شهروندان اصفهانی است.

کد خبر 391692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.