دیوارهای شهر سمنان نقاشی می‌شوند

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان از رنگ‌آمیزی حدود سه هزار مترمربع از دیوارهای سطح شهر سمنان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد قاسمی با بیان اینکه با هدف تنوع بخشیدن بصری و افزایش زیبای‌های بصری، برخی از دیوارهای سطح شهر نقاشی و رنگ‌آمیزی می‌شود، اظهار کرد: در راستای زیباسازی جداره دیوار معابر شهر عملیات نقاشی دیواری که حکم جواهری وزین و نقش تزیینی بسیار زیبایی دارد در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان ادامه داد: نقاشی دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روح شادابی، افزایش زیبای‌های بصری و تنوع‌بخشی بصری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نقاشی‌های دیواری اجرا شده، از رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود، افزود این طرح در سه فاز انجام می‌شود که قسمت‌های شرقی و غربی و همچنین جنوب شهر در این برنامه قرار دارند.  

قاسمی تصریح کرد: بدون شک همه شهروندان شهر خود را دوست دارند، بر همین اساس، باید برای ایجاد آرامش و نشاط شهری به یکدیگر و مدیریت شهری کمک ‌کنند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد فضایی با نشاط و دلنشین، برای شهروندان سمنان محیط شهر را دلپذیرتر کرده و با حفظ نکاتی در خصوص ارتقاء سیما و منظر شهری، بتوانیم فضای نشاط‌بخشی برای آنان فراهم آوریم.

کد خبر 391691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.