"روز اصفهان" ۲۵ آبان تا یکم آذر ‌ماه برگزار می‌شود

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در خصوص برگزاری روز اصفهان، گفت: تفاوت روز اصفهان امسال با سال گذشته این است که امسال این رویداد فرهنگی از ۲۵ آبان ماه آغاز و تا یکم آذر ماه ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی رشیدی صبح امروز _سه شنبه ۹ مهر ماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری روز اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته برای نخستین بار روز اصفهان در تاریخ یکم آذر ماه برگزار شد. تفاوت روز اصفهان امسال با سال گذشته این است که امسال این رویداد فرهنگی از ۲۵ آبان ماه آغاز و تا یکم آذر ماه ادامه می یابد.

مرتضی رشیدی در رابطه با اجرای برنامه ها به مناسبت "روز اصفهان"، گفت: توجه به فرهنگ و خرده فرهنگ‌های شهری از فعالیت‌های این روز است. همچنین فضاهای گردشگری و فرهنگ اصفهان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: فعالیت‌های شهروندان به برگزاری هرچه بهتر این رویداد کمک می‌کند. تلاش شده تمام سلایق شهروندان مورد توجه قرار گیرد و برنامه‌ها به گونه‌ای اجرا شود که تمام مناطق شهر را پوشش دهد.

دبیر برگزاری روز اصفهان گفت: تا کنون ۱۰۰ عنوان برنامه از ۱۳ اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، برنامه‌های به دبیرخانه ارسال شده است.

رشیدی اعلام کرد: فراخوانی به تمام سمن‌ها، نهادها و ارگان‌های فرهنگی ارسال شده که در این برنامه شرکت کنند. تا کنون نزدیک به ۱۰ جلسه برگزار شده و امیدواریم تا اول آبان ماه نیز بسته برنامه‌های مختلف روز اصفهان ارائه شود.

کد خبر 391689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.