در شرایط کنونی امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کنیم

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط سختی بر کشور حاکم است و در این شرایط باید با سعه صدر بیشتر امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، زهرا سعیدی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری مبارکه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با خلاقیت و ابتکار عمل در این شهرستان ماهیانه هزینه ترک اعتیاد ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر از معتادان که به دفتر نماینده مراجعه کنند و آمادگی برای ترک اعتیاد را داشته باشند، پرداخت می شود. بر اساس آمار تا کنون ۶۰۰ نفر از افرادی که به این بلای خانمان سوز گرفتار شده بودند، از این طریق ترک کردند.

وی ادامه داد: باید تعداد شهرستان‌هایی که در استان اصفهان هزینه ترک اعتیاد معتادان در آن‌ها پرداخت می شود را افزایش دهیم و کمک کنیم که افراد معتاد دیگر روانه زندان ها نشوند و برای ترک به کمپ‌ها و درمانگاه‌ها مراجعه کنند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مراجعات مردمی به دادگستری ها را به کمترین میزان ممکن برسانیم، گفت: اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ما محسوب می شود که بسیاری از مردم را آزار می دهد. مدل تربیتی فرزندان در خانواده ها با هم فرق می کند و همین مسئله موجب این می شود که در یک خانواده پنج نفره، چهار نفر از فرزندان پزشک و یک نفر معتاد می شود.

سعیدی تصریح کرد: امروز شرایط سختی بر کشور حاکم است و این توفیق به همه مسئولان داده شده که خدمتگذار مردم باشند و در این شرایط باید با سعه صدر بیشتر امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کنیم. باید برای خالی کردن زندان ها تلاش کنیم و افرادی را هم که در زندان ها هستند را با راه اندازی کارگاه های اشتغال، کمک و راهنمایی کنیم تا فردایی بهتر را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این آیین از تلاش‌های مجید باغستانی رئیس پیشین دادگستری این شهرستان، تقدیر و حمیدرضا ابوالحسنی به عنوان رییس دادگستری مبارکه معرفی شد.

کد خبر 391679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.