پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شیراز شناسنامه‌دار می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز از اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شهر شیراز با نصب تابلو مشخصات خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی زوربخش با بیان اینکه یکی از مشکلات ما شناخت نداشتن نسبت به شهروندان از نحوه نظارت و بازرسی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی است، اظهار کرد: فقط ۲۲ پارکینگ سطح شهر زیر نظر شهرداری است و به طور مستقیم بر عملکرد آن‌ها نظارت دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز افزود: سایر پارکینگ‌ها به شکل خصوصی اداره می‌شود که فقط در لیست پارکینگ‌ها شهر وجود دارد اما نظارت با شهرداری نبوده و از طریق سازمان‌های تعزیرات و صنعت و معدن و تجارت بر فعالیت آن‌ها نظارت می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری در نظر دارد برای اطلاع بیشتر شهروندان از نحوه نظارت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات آن‌ها در مبادی ورودی همه پارکینگ‌ها با نصب تابلوی راهنما وضعیت عمومی و خصوصی پارکینگ را اطلاع‌رسانی کند.

زوربخش با بیان اینکه بسیاری از مواقع شهروندان از نحوه نظارت اطلاع نداشته و شکایات خود را از فعالیت پارکینگ‌های خصوصی به ما اعلام می‌کنند، گفت: یکی از مشکلات ما دریافت تماس‌های بسیار زیادی از شهروندان و مسافران در مورد پیمانکاران پارکینگ است که امیدواریم با اجرای این طرح مشکلاتمان کمتر شده و فرصت بیشتری برای نظارت بر پارکینگ‌های تحت تملک شهرداری داشته باشیم.

کد خبر 391644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.