گل از گل استقلال شکفت/ ژست سپاهان برای دو جام

استقلال با استراماچونی بالاخره در یک بازی رسمی به پیروزی دست یافت که در این بین نمی‌شود از درخشش ستاره جوان این تیم سجاد آقایی نگفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صعود پرسپولیس و استقلال به یک هشتم نهایی جام حذفی و آغاز جام جهانی والیبال مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-۹مهرماه ۱۳۹۸- بود.


"گل از گل استقلال شکفت" عنوان اول "خبر ورزشی" است، این روزنامه اولین پیروزی رسمی استراماچونی با استقلال را به فال نیک گرفته است و هواداران این تیم را امیدوار به آینده‌ای کرده که شاید با مرد ایتالیایی پایان خوبی داشته باشند.


"داوری به نفع ما بود؟ قبول ندارم" یکی از عناوین "گل" و از قول کالدرون سرمربی پرسپولیس است، سرمربی آرژانتینی این تیم بر خلاف اعتقاد بسیاری هواداران تیم‌های رقیب داوری را یک‌طرفه نمی‌داند و معتقد است داوری به سود پرسپولیس نبوده است.


امروز اولین جدال ایران در جام جهانی و در مصاف با روسیه برگزار می‌شود، "ایران ورزشی" با عنوان "جدال تیم خسته با روسیه" از مسابقه‌ای نوشته است که می‌تواند با یک برد روحیه بخش ایران را به سمت سکو هل دهد.

"ابرار ورزشی" با عنوان "خوشبختی در دقیقه ۱۰۱" از برد پرسپولیس مقابل ماشین سازی با گل دقیقه ۱۰۱ امیری نوشت، گلی که از رفتن بازی به وقت‌های اضافه جلوگیری کرد و پرسپولیس را برنده جنجالی‌ترین مصاف این مرحله از جام حذفی کرد.


"شوت" با عناوین "بالاخره برد" و "صعود ناپلئونی" از پیروزی سرخابی‌های پایتخت و صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نوشت که باید دید قرعه کشی آن‌ها را به مقابله با کدام تیم‌ها خواهد رساند.

"صعود مقتدارانه زردها؛ ژست سپاهان برای دو جام" یکی از عناوین امروز "هدف" است که از برد سه گله سپاهان مقابل خیبر خرم آباد نوشت، پیروزی که خط و نشانی از سوی سپاهان به جام حذفی بود.

"پیروزی" در یک تیتر جالب از به ثمر رسیدن دیرترین گل تاریخ پرسپولیس توسط امیری خبر داد که دیروز و در دقیقه ۱۰۱ مقابل ماشین سازی خبر داد، این روزنامه با عنوان "دیرهنگام‌ترین گل تاریخ پرسپولیس" از این اتفاق نوشت.


"تولد سجاد آقایی در کرج" یکی از عناوین "استقلال جوان" است که خبر از ظهور ستاره‌ای به نام سجاد آقایی می‌دهد، بازیکن جوانی که با یک گل و یک پاس گل در مسابقه استقلال مقابل گل ریحان خوش درخشید و باید دید توانسته است نظر استرا را برای ترکیب اصلی این تیم جلب کند یا خیر.

کد خبر 391628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.