متعهد به تکریم سالمندان هستیم

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زنجان گفت: مدیریت شهری متعهد به تکریم شهروندان سالمند است و برای تحقق این هدف برنامه‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.

مریم شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روز جهانی سالمند و تأکید بر ضرورت حفظ کرامت آنان، اظهار کرد: شهرداری زنجان برای افزایش نشاط و حفظ سلامت بازنشستگان در حوزه‌های مختلف با کانون‌های بازنشستگی و مراکز نگهداری سالمندان همکاری می‌کند.

وی از مشارکت شهرداری زنجان در برگزاری مسابقات ورزشی کانون بازنشستگان کشوری خبر داد و افزود: مدیریت شهری با تجلیل از برگزیدگان مسابقات ویژه بازنشستگان که در باغ مهربانی برگزار شد، در این برنامه مشارکت کرد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زنجان با تأکید بر ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای حضور بیشتر سالمندان در عرصه ‌های مختلف اجتماعی، صریح کرد: مدیریت شهری زنجان با ایجاد پارک سبزه‌میدان ویژه سالمندان واقع در مرکز شهر، تلاش کرده محیطی برای گذران اوقات فراغت و استراحت سالمندان فراهم کند.

شعبانی یادآور شد: سالمندان بازنشسته از سازمان‌های مختلف تجارب زیادی دارند که با استفاده از آن اهداف سازمانی در خدمت‌رسانی به مردم بهتر محقق می‌شود.

وی به نقش سازنده سالمندان در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: شهرداری زنجان در تلاش است با تشکیل اتاق‌های فکر زمینه برخورداری سایر شهروندان و دستگاه‌های اجرایی را از ظرفیت سالمندان که همگی تجارب ارزنده‌ای دارند فراهم کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زنجان تأکید کرد: نباید اجازه دهیم سالمندانی که در عرصه‌های مختلف آموزش، فرهنگ و کارآفرینی فعالیت داشته‌اند از صحنه‌های اجتماعی دور شوند و مدیریت شهری زنجان تلاش کرده با برگزاری گردهمایی‌هایی زمینه برخورداری سایر شهروندان از توانمندی آنان را فراهم کند.

شعبانی تصریح کرد: سالمندان بخش مهمی از شهروندان زنجانی هستند و مدیریت شهری در تنظیم لوایح بودجه‌ توجه ویژه به رفع نیازهای آنان می‌کند. 

کد خبر 391616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.