نمایندگی خبرگزاری صداوسیمای بخش بادرود افتتاح شد

نطنز- نمایندگی خبرگزاری صدا و سیمای بخش بادرود با حضور معاون خبر صدا و سیمای مرکز اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سیدمحسن طباطبایی، معاون مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در مراسم افتتاح نمایندگی خبرگزاری صدا و سیمای بخش بادرود، اظهار کرد: رویکرد رسانه ملی بر مبنای همگرایی، اتحاد بین اقوام، ادیان، مناطق و پرهیز از اختلاف افکنی است.

وی افزود: دشمن تمام امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی خود را بکار بسته است تا بین مردم اختلاف ایجاد کند و این مساله در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است و فعالان رسانه باید مراقب باشند و وحدت و همدلی را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

در ادامه این مراسم احمدرضا اصغری بخشدار بادرود جایگاه رسانه را ارزشمند دانست و گفت: بخش بادرود از ظرفیت و پتانسیل بالای فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، کشاورزی و گردشگری برخوردار است.

وی اضافه کرد: منطقه بادرود پتانسیل بسیار بالایی در جذب گردشگران مذهبی به دلیل وجود بارگاه مطهر حضرت آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) دارد.

همچنین مجید صفاری شهردار بادرود از پیگیری و مساعدت مسئولان صدا و سیمای مرکز اصفهان جهت راه‌اندازی این نمایندگی تقدیر کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر بادرود تمام توان خود را در جهت تقویت و تجهیز نمایندگی خبرگزاری صدا و سیما بکار خواهد گرفت.

شهردار بادرود ادامه داد: شش روستا با ظرفیت بالای گردشگری و جاذبه های طبیعی در این بخش وجود دارد که قطب تولید کشاورزی استان محسوب می شوند.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر در سطح استان اصفهان تعداد ۲۴ دفتر و نمایندگی خبرگزاری صدا و سیما فعال هستند که نمایندگی خبرگزاری صدا وسیمای بخش بادرود که با حضور مسئولان افتتاح شد به عنوان سومین نمایندگی در این بخش به شمار می آید.

کد خبر 391603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.