آخرین وضعیت ترافیکی خیابان ‌های شهر اصفهان

تردد خودروها در هر دومسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چمران، مسیر شمال به جنوب روگذرخیابان امام خمینی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز دوشنبه -هشتم مهر ماه- ساعت١٩ در مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر، میدان بزرگمهر،  مسیر جنوب به شمال خیابان شمس آبادی، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، خیابان سعادت آباد در مسیر شرق به غرب، مسیر جنوب به شمال خیابان توحید، بلوار دانشگاه در مسیر شرق به غرب و مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی ترفیک سنگین است.

ساعت ١٤و ٣دقیقه امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی یک دستگاه خودرو پراید با گرفتن دنده عقب در بزرگراه باعث حادثه برای  چهار خودرو شد که در نهایت بخاطر این بی قانونی یک خودرو  تیبا چپ کرد و حادثه ای جرحی رقم خورد.

ساعت١٥و٥٠دقیقه در چهارراه هشت بهشت(تقاطع هشت بهشت بزرگمهر) یک دستگاه خودرو سمند با رعایت نکردن حق تقدم با خودرو ال نود تصادف کرد.

گرفتن دنده عقب در بزرگراه اقدامی پرخطر و یک بی قانونی است که نه تنها امنیت بزرگراه را در خطر می اندازد بلکه برای خودرو خاطی نیز ممکن است به قیمت جانش تمام شود.

کد خبر 391596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.