خیبر صفر- سپاهان ۳/ صعود آسان طلایی پوشان

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر خیبر خرم آباد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های خیبر خرم آباد و سپاهان در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و سپاهان

ورزشگاه: تختی خرم آباد

تماشاگر: ۱۰ هزار نفر

گل‌ها: مرتضی منصوری (دقیقه ۱۰)، مهدی کیانی (دقیقه ۸۰) و علی قربانی (دقیقه ۸۵) برای سپاهان

اخطار: مرتضی منصوری (دقیقه ۶۸) از سپاهان

خیبر خرم آباد: هادی حاج ابایی، فرزاد بهاری، میثم جهانگیری، محمد مهدی پور، محمد مولایی، محمود یگانه، امیرعلی کاخی، رسول طهماسبی، سجاد بازگیر، سامان محرابی و فرشاد امامی

سرمربی: مهرداد خادمی

سپاهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، جورجی گولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، محمد محبی، محمد کریمی (۶۳- سعید آقایی)، رضا میرزایی (۶۲- محمدرضا حسینی)، سجاد شهباززاده و علی قربانی

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: روح الله شریفی

شرح بازی:

اولین دیدار سپاهان در جام حذفی در حالی برگزار می‌شد که خیبر در میان استقبال بسیار خوب تماشاگرانش بازی را در ۵ دقیقه اول به خوبی آغاز کرد و توپ و میدان را در دست داشت اما سپاهان خیلی سریع بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۱۰ با شوت فوق العاده زیبای منصوری به گل برتری رسید. سپاهان با حفظ این گل و البته در دست داشتن بازی نیمه نخست را به نفع خود به پایان رساند.

در نیمه دوم خیبری‌ها کمی بازی هجومی تری را از خود به نمایش گذاشتند اما سپاهان با تجربه بالای خود بازی را کنترل کرد و در ۱۰ دقیقه پایانی که خیبر دست به بازی انتحاری زده بود دو گل دیگر هم به ثمر رساند تا با حفظ روند گل نخوردن در مسابقات این فصل فوتبال ایران، از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم صعود کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (۱۰- سپاهان)- در سه کنج محوطه جریمه خیبر خرم آباد موقعیت شوتزنی برای مرتضی منصوری فراهم شد تا او با یک شوت سر ضرب و بسیار زیبا با پای راست دروازه میزبان را فرو بریزد.

۲-۰ (۸۰- سپاهان)- روی یک ریباند کیانی از مدافع خیبر توپ ربایی کرد و با ضربه‌ای محکم دروازه خیبر را باز کرد.

۳-۰ (۸۳- سپاهان)- ارسال شهباززاده از سمت راست با ضربه نوک پای قربانی تبدیل به گل سوم سپاهان شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴۱- در آشفتگی خط دفاعی خیبر در محوطه جریمه توپ روی پای قربانی نشست اما ضربه او با اختلافی کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳- شوت نورافکن با واکنش دروازه بان خیبر به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۲- ضربه ایستگاهی عباسی با برخورد به تیر دروازه سپاهان جدی ترین خطر خیبری‌ها را خلق کرد.

اتفاق ویژه:

حضور سپاهان که یکی از قطب‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود در خرم آباد و مصاف این تیم با خیبر باعث شده بود روز بزرگی در فوتبال خرم آباد رقم بخورد و تماشاگران ورزشگاه تختی خرم آباد را کاملاً تکمیل کنند.

بهترین بازیکن:

مهدی کیانی که امروز علاوه بر بازی فوق العاده اش گل هم زد بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 391589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.