اتمام پروژه باغ بانوان گلپایگان به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار گلپایگان گفت: پروژه باغ بانوان در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث خواهد شد، اما برای اتمام عملیات اجرایی آن، پنج میلیارد تومان بودجه نیاز است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان با بیان اینکه لایحه بودجه این شهرداری در سال گذشته بر مبنای رقم ۳۰ میلیارد تومان مصوب شده بود، اظهار کرد: این رقم برای سال ۹۸ بر مبنای رقم ۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری گلپایگان ۲۵ مترمربع است، تصریح کرد: پروژه باغ بانوان در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث خواهد شد، اما برای اتمام عملیات اجرایی آن، پنج میلیارد تومان بودجه نیاز است.

شهردار گلپایگان از اصلاح مسیل "کانال لاهوتی" و "کانال مسکن مهر" با هدف دفع آب‌های سطحی خبر داد و خاطرنشان کرد: ادامه آزادسازی پروژه بلوار امام رضا(ع) مستلزم تخریب شش پلاک مسکونی دیگر به طول بیش از یک‌‍ کیلومتر است که برای عملیاتی شدن آن چهارمیلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شکرزاده ادامه افزود: احداث پارک‌های "شهید خرازی" و "اسفنجه" و مرمت حمام‌های تاریخی "رباط آحسین" و "بهشت" و سنگ فرش خیابان "امام خمینی(ع)" برای تبدیل به پیاده‌گذر از جمله پروژه‌های در دست اجرای شهرداری گلپایگان است.

وی تأکید کرد: مدیریت حمل و نقل و بار شهرداری گلپایگان طرح‌های زیادی انجام داده است که در نهایت منجر به افزایش تقاضای  سفر شده است، اما برای بهبود وضعیت حوزه حمل و نقل شهری و ارتقاء کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران باید طرح‌های بیشتری اجرا شود.

کد خبر 391588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.