دروازه خرم آباد را آباد کنید!/ فریب فراز را نخورید

پانصد و نود و سومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سی و ششمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "دروازه خرم آباد را آباد کنید" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به دیدار حذفی تیم های سپاهان و خیبر خرم آباد دارد که قرار است امروز در خرم آباد برگزار شود.

"امروز در باغ تجربه منتظر شما هستیم" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که خبر پخش مستقیم دیدار تیم های سپاهان و خیبر را در ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان با حضور کارشناسان و آیتم های جذاب می دهد.

"امروز خیبر، جمعه ذوب آهن" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می باشد که مربوط به دیدار امروز سپاهان در جام حذفی برابر خیبر و دیدار حساس این تیم در روز جمعه برابر ذوب آهن در لیگ برتر است.

"جام حذفی تخصص ماست منتظر صعودتان هستیم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به دیدار ذوب آهن و پارس جنوبی در جام حذفی پرداخته ، و از تجربه های خوب گذشته ذوب آهن در جام حذفی سخن به میان آورده است.

"فریب فراز را نخورید جانانه بجنگید" دیگر عنوان این رسانه است که در جواب ادعای فراز کمالوند سرمربی پارس مبنی بر استفاده از بازیکنان ذخیره در دیدار برابر ذوب آهن مطرح شده است. 

"حدادی فر و خلعتبری عین دو جوان پرانرژی هستن عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 391580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.