اجازه ندهیم مولوی را مصادره کنند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: صاحب نظران و عالمان دینی توجه خوبی به دیدگاه وی داشته‌اند که این توجه ویژه باید همچنان مبذول شود و اجازه ندهیم کشورهای دیگر مولوی را مصادره کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا حیدری صبح امروز (دوشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه تا ۳۰ سال آینده از سالمندترین کشورها در خاورمیانه خواهیم بود، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای حضور سالمندان در شهر فراهم شده و حرمت این قشر در میان افراد جامعه حفظ شود.

وی با اشاره به فرار رسیدن روز جهانی ناشنوایان افزود: در مجموعه شورای پنجم در تعامل با سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ناشنوایان، سعی در حمایت بیشتر از این قشر داریم و لازم است این رویکرد مثبت مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها متولی در حوزه ناشنوایان، سبب رفع مشکلات آنان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به نام‌گذاری هشتم مهر ماه به عنوان روز بزرگداشت مولوی گفت: مولوی، آگاهی و درد را در یک شبکه تفسیری با هم پیوند می زد و بنا به اعتقادات این شاعر بزرگ هر فردی که آگاهی بیشتری دارد درد و رنج بیشتری تحمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مولوی نقش مهمی در حوزه فرهنگ و عرفان کشورمان ایران دارد و  صاحب نظران و عالمان دینی توجه خوبی به دیدگاه وی داشته‌اند که این توجه ویژه باید همچنان مبذول شود و اجازه ندهیم کشورهای دیگر مولوی را مصادره کنند.

کد خبر 391569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.