۷۰ هزار بازنشسته کشوری به سفر رفتند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در شش ماهه نخست امسال نزدیک به ۷۰ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین تحت پوشش این صندوق از تسهیلات سفر و تورهای گردشگری استفاده کرده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، زهرا زاده‌غلام اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه ۹۸ نزدیک به ۷۰ هزار بازنشسته کشوری و موظفین تحت پوشش با یک نفر همراه، از تسهیلات سفر و تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری در سال ۹۸ مبلغ ۷۴۰ هزار تومان برای دو نفر یعنی یک بازنشسته موظف با یک همراه است، گفت: سال گذشته حدود ۱۴۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز از این سفرها و تسهیلات آن استفاده کرده‌اند و پیش‌بینی ما تا پایان سال ۹۸ نیز همین عدد است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بازنشستگان می‌توانند در طول دوران بازنشستگی از سه سهمیه سفر و یک سهمیه تور آبدرمانی محلات استفاده کنند، گفت: استفاده از سفرهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق شرکت‌های پرشین گلف (خاتم تور)، ایرانگردی جهانگردی و سفر کارت ملی امکان‌پذیر است و علاقمندان از طریق سایت این شرکت‌ها یا شماره تماس آنها می‌توانند از چگونگی استفاده از تورهای موجود باخبر شوند.

زاده‌غلام تصریح کرد: در طول چند سال اخیر به طور متوسط مقصد بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان شهر مقدس مشهد و پس از آن جزیره کیش بوده است.

کد خبر 391559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.