سرویس‌دهی اتوبوسرانی مشهد در ۷۳ ایستگاه پُرتراکم دانش آموزی

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ویژه دانش‌آموزی خبر داد و گفت: در حال حاضر سرویس‌دهی در ۷۳ مسیر و ایستگاه پر تراکم دانش‌آموزی در سطح شهر مشهد با کاهش سرفاصله حرکتی اتوبوس‌ها در مسیرهای مشخص شده از قبل و با هدف ایجاد آرامش و تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی حسینی‌پویا اظهار کرد:  همه ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی شاهد تردد بالای دانش آموزان در سطح شهر هستیم، در این راستا از چند سال گذشته سازمان اتوبوسرانی مشهد با هدف ارائه سرویس مناسب به دانش‌آموزان به ویژه آموزشگاه‌های دخترانه طرح خاصی را در این زمینه ارائه می‌کند و امسال نیز  همچون سال‌های قبل این اولویت در ارائه سرویس در نظر وی تصریح کرد: طبق تجارب گذشته همزمان با بازگشایی مدارس با هدف افزایش کیفیت سرویس‌دهی، تمهیدات ویژه‌ای برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان اندیشیده شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با بیان اینکه سرویس‌دهی به دانش آموزان دختر از ۳۸ مدرسه با تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس در حال انجام است، ادامه داد: سرویس دهی در ۷۳ مسیر و ایستگاه پر تراکم دانش‌آموزی دیگر نیز در سطح شهر  با کاهش سرفاصله حرکتی اتوبوس‌ها در مسیر های مشخص شده از قبل انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی ناوگان سطح شهر توسط سامانه AVL و AFC در حال رصد و گزارش گیری است، همچنین عوامل انتظامی از ساعت ۶ لغایت ۸:۳۰ صبح در ایستگاه های پر تراکم حضور و در صورت خلل در سرویس دهی سریعا نسبت به ناوگان کمکی اقدام می نمایند.

حسینی پویا در ادامه، استفاده از ظرفیت تمامی ناوگان را خاطر نشان کرد و گفت: سرویس دهی فوق العاده صبح (خطوط کارگری) در ۳۰ خط با  ۳۳ دستگاه اتوبوس انجام می گردد و تا قبل از آغاز سرویس دهی دانش آموزان تراکم ایستگاه ها به حالت عادی باز می‌گردد.

کد خبر 391548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.