بهره برداری از میدان نخل اهواز در شب یلدا

شهردار اهواز از بهره‌برداری میدان پنج نخل این شهر با طراحی جدید در آخرین شب پاییز ۹۸ خبر داد .

به گزارش ایمنا، موسی شاعری اظهار کرد: بعد از گذشت سال‌ها از ساخت المان‌های میدان پنج نخل که خطر سقوط و بروز حادثه به دلیل فرسوده بودن آن‌ها را تهدید می‌کرد، عملیات تعویض و نصب نخل‌های جدید در موعد مقرر به پایان رسیده است .

وی با بیان اینکه میدان پنج نخل یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر اهواز است تصریح کرد: طراحی جدید این میدان با دو نوع آبنما تکمیل شده و عملیات اجرایی آن به زودی بعد از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار آغاز می‌شود.

شهردار اهواز ادامه داد: عملیات اجرایی طراحی میدان پنج نخل که شامل راه‌اندازی، بهسازی آبنما، کفپوش گذاری و فضای سبز است در انتهای پاییز به پایین رسیده و در شب یلدا با طراحی جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

شاعری تصریح کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی، در تردد خودروها، برای نخستین بار خط کشی هوشمند معابر توسط ناوگان شهرداری اهواز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح تاکنون اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شده است، عنوان کرد: خط‌کشی معابر همه ساله در دوره‌های زمانی مختلف انجام می‌شود و جزء مبلمان شهری محسوب می‌شود.

شاعری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رویکرد این شهرداری کاهش هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت و توان بدنه شهرداری است، سازمان خدمات موتوری شهرداری در این راستا اقدام کرده است و اکنون ناوگان شهرداری اهواز مجهز به خط کشی هوشمند معابر شهری شده است.

وی با اشاره به آموزش کارکنان و اعزام آن‌ها به منظور نگهداری و استفاده بهینه تجهیزات هوشمند افزود: زمانی که ناوگان شهرداری اهواز و کارکنان آن به  ماشین‌آلات شهری هوشمند و پیشرفته مجهز می‌شود خدمات با کیفیت و هزینه کمتر به شهروندان اهوازی ارایه خواهد شد.

کد خبر 391534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.