هزینه ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری قم برای توسعه تجهیزات آتش‌نشانی

معاون خدمات شهری شهرداری قم از هزینه 30 میلیارد تومانی شهرداری برای توسعه تجهیزات آتش‌نشانی طی سال‌های اخیر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدامیر سامع اظهار کرد: سال ۹۴ بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان برای تجهیز ناوگان آتش‌نشانی قم اختصاص یافت و بیش از ۲۰ میلیارد تومان نیز شهرداری در این زمینه اختصاص داد.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های ۹۵ و ۹۶ بیش از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات آتش‌نشانی برای قم خریداری شد، افزود: اگر امروز قرار باشد همین تجهیزات تامین شود باید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اختصاص اعتباری برای تجهیز و توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر گفت: از سال ۹۴ نیز با اعتبارات بسیار خوبی که اختصاص یافت توانستیم تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی را به حد استاندارد برسانیم.

وی با بیان اینکه آخرین اقدامات انجام شده برای تجهیز آتش نشانی خرید نردبان ۴۰ متری بوده است، افزود: از سال ۹۶ فرآیند خرید این نردبان آغاز شد و همین چند روز قبل تحویل و به ناوگان اضافه شده است.

سامع با اشاره به دلاوری و رشادت‌های نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی، تصریح کرد: در صحنه‌هایی که همه از آتش فرار می‌کنند آتش‌نشانان وارد آتش شده تا خسارات جانی و مالی به حداقل برسد و این اتفاق نمی‌افتد جز با عشق و علاقه آتش نشانان به مردم.

کد خبر 391523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.