بهره‌برداری از ۲ ورزشگاه منطقه ۱۴ تا پایان سال

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: دو ورزشگاه «رستم» واقع در محله ارزنان و «سهراب» واقع در محله عمان‌سامانی مطابق با استانداردهای روز دنیا با ۴۷ درصد پیشرفت در حال احداث است و تا پایان سال‌جاری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ورزشگاه رستم در محله ارزنان به وسعت یک هزار و ۷۵۰ متر شامل سالن توپ و تور است که با هزینه اجرایی هفت میلیارد تومان و هزینه آزادسازی سه میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزشگاه سهراب نیز یک سالن رزمی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع است که هزینه اجرایی آن پنج میلیارد تومان و هزینه آزادسازی آن نیز دو میلیارد تومان است.

مدیرمنطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه بلوار فرزانگان تا پایان سال خبر داد و گفت: پروژه احداث ادامه بلوار فرزانگان که به اتوبان شهید اردستانی متصل می‌شود، تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پروژه احداث ادامه بلوار فرزانگان شامل تعریض میدان فرزانگان، میدان ورزش، میدان امید و تقاطع آفتاب در اتوبان شهید اردستانی است.

شمسی تصریح کرد: اراضی در مسیر این پروژه ۹۵درصد آزادسازی شده و تاکنون برای آن حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان طول پروژه ادامه بلوار فرزانگان را شش کیلومتر عنوان کرد و افزود: با احداث این پروژه، ترافیک خیابان‌های بعثت، میدان عاشق اصفهانی، آیت الله غفاری، میدان جوان و اتوبان شهید اردستانی کاهش یافته و امنیت جانی شهروندان و خودروها برای تردد افزایش می‌یابد.  

وی خاطرنشان کرد: با احداث پروژه ادامه بلوار فرزانگان مسیر دسترسی شهرستان‌های شاهین شهر و برخوار به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان روان‌تر و زمان دسترسی تا ۱۰ دقیقه کمتر خواهد شد.

مدیرمنطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: با توجه به اینکه پنج درصد دیگر از آزادسازی مسیر پروژه بلوار فرزانگان باقی مانده، توافقات برای آزادسازی در حال انجام است.

وی گفت: اجرای پروژه ادامه بلوار فرزانگان یکی از خواسته‌های چندین ساله شهروندان برای رفت و آمد ایمن در منطقه بود که با اجرای آن علاه بر ایمنی، تصادفات در محدوده دو منطقه ۱۰ و ۱۴ کاهش خواهد یافت.

شمسی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده، منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در آینده نزدیک به منطقه‌ای برخوردار تبدیل شود.

کد خبر 391519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.