احداث ۸ مدرسه در شهر بهارستان

در سه سال گذشته هشت مدرسه ۱۰ تا ۱۸ کلاسه به نام‌های هشت بهشت، سپاهان، حکیم فردوسی، زنده‌رود، حجاب، شهید حججی، مهندس کازرونی و دکتر کامروا در شهر بهارستان توسط شرکت عمران این شهر ساخته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، برای ساخت و تجهیز هر کدام از هشت مدرسه احداث شده، بین دو تا سه میلیارد تومان هزینه شده است.

بر اساس این گزارش تمام این مدارس با طرح‌ها و استانداردهای سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته و با تجهیزات کامل شامل میز، صندلی، نیمکت، تخته و... تحویل وزارت آموزش و پرورش شده و هم‌اکنون در مجموع دو هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در آن‌ها مشغول تحصیل هستند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: با اختصاص اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۵۰ هکتار از اراضی شرق بهارستان برای توسعه شهری نقشه‌برداری شده که آماده‌سازی ۱۵۰ هکتار از این اراضی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد. ۳۰ هکتار دیگر از این زمین‌ها برای ساخت دانشگاه و ۱۷۰ هکتار هم برای طرح‌های زیرسازی شامل جدول‌گذاری، کانال دفع آب‌های سطحی و زیرسازی معابر، آسفالت و... در بخش‌های فضای سبز و ساخت واحدهای با کاربری مسکونی، تجاری، خدماتی و... اختصاص یافته است.

کد خبر 391510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.