شهرآورد به کام کمیته انضباطی

گویا کمیته انضباطی تبدیل به کمیته کسب درآمد در سازمان لیگ شده است و اعداد و ارقامی نظیر ۲۳۶ میلیون تومان از یک دربی نه بوی جریمه بلکه بوی کاسبی پر سود می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرای عجیب کمیته انضباطی برای دربی و اعتراض دو تیم به این آرا و مسابقات دیروز و امروز جام حذفی مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-هشت مهر ۱۳۹۸- بود.


"برنامه‌هایم آماده بازیکنانم نا آماده" یکی از عناوین "هدف" است که به اظهارات استراماچونی اشاره دارد که گویی از عملکرد شاگردان خود اصلا راضی نیست و حتی در چند زوز گذشته تنبیه نیز چاشنی کارهای خود کرده است بلکه توفیقی در عملکرد آبی پوشان ایجاد شود.


حسن یزادنی کشتی‌گیر شمالی و آزادکار تیم ملی بارها مورد تمجید و تشویق قرار گرفته است، "ایران ورزشی" گفت‌وگوی مفصلی با او داشته است و با عنوان "راه شکست تیلور را بارها در ذهنم مرور کرده‌ام" از حرف‌های او نوشت.


"درخواست تجدید نظر" عنوان اول "شوت" است که به اعتراض استقلال و پرسپولیس به آرای ۲۳۶ میلیونی کمیته انضباطی اشاره دارد، آرایی که اگر تخلف را کم نکند حداقل جیب کمیته کاسب انضباطی را پر خواهد کرد.


"پر افتخارترین به دنبال برد" عنوان "گل" برای مصاف استقلال پر افتخار ترین تیم جام حذفی و گل ریحان که تیمی دسته یکی است، نکته جالب این مصاف رویارویی سال گذشته آنها در یک بازی دوستانه و توقف آن روز استقلال بود.


همه هواداران پرسپولیس از حساسیت‌های مصاف امروز تیمشان مقابل ماشین سازی خبر دارد و حالا  "ابرار ورزشی" با عنوان "روز سخت پرسپولیس در تبریز" از مصافی نوشته است که شاید برای پرسپولیس سخت تمام شود.

"خبرورزشی"نیز با عنوان "شهرآورد به کام کمیته انضباطی" جریمه‌های سنگین را یک درآمد خوب برای سازمان لیگ قلمداد کرد.


"پرسپولیس را به توپ بستند" نیز عنوان "پیروزی" در اعتراض به آرای کمیته انضباطی بود.


"استقلال جوان" نیز از دیگر معترضان آرای کمیته انضباطی بود و با عنوان" عدالت را جابجا کردند" آرای کمیته انضباطی را ناعادلانه توصیف کرد.

کد خبر 391485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.