بهترین پریزهای هوشمند سال ۲۰۱۹

پریز هوشمند از نظر ظاهری شبیه پریزهای معمولی است، اما از نظر عملکرد تفاوت‌های چشمگیری با سایر پریزها دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به منظور استفاده از پریز هوشمند نیازی به تغییر سیم‌پیچی منزل نیست، فقط لازم است دو شاخه پریز هوشمند را به پریز قدیمی وصل کرده و از راه دور وسایل برقی خود را خاموش و روشن کنید. حتی می‌توان زمان خاموش‌شدن دستگاه متصل به پریز هوشمند را مشخص کرد تا در زمان تعیین‌شده، خاموش شود. این پریزها با برنامه‌های Google Assistant ،Apple HomeKit و Amazon Alexa  سازگاری دارد. در ادامه به معرفی  بهترین پریزهای هوشمند سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

پریز هوشمند TP-Link Kasa

پریز هوشمند TP-Link Kasa فضای کمی را اشغال می‌کند و قابلیت اتصال با Wi-Fi منزل را دارد. این پریز هوشمند با برنامه‌های Google Assistant و Amazon Alexa سازگار است. کاربر از طریق برنامه "Kasa" که قابل نصب روی گوشی اندروید و آی او اس است می‌تواند از راه دور پریز هوشمند را کنترل و زمان‌بندی مربوط به آن را انجام دهد. این گجت به فرامین صوتی پاسخ می‌دهد؛ قیمت این پریز هوشمند ۲۲ دلار ارزیابی شده است.

پریز هوشمند SmartThings

پریز هوشمند SmartThings به فرامین صوتی پاسخ می‌دهد و با Google Assistant و Amazon Alexa سازگاری دارد، اما با برنامه homekit کار نمی‌کند. این دستگاه هیچ پورت USB اضافه برای شارژ کردن نداشته و  به هاب SmartThings نیز نیازی ندارد. پریز هوشمند SmartThings  به آسانی نصب می‌شود و قیمت آن ۱۸ دلار برآورد شده است.

پریز هوشمند WeMo Mini

پریز هوشمند WeMo Mini با برنامه‌های Google Assistant ، Amazon Alexa و HomeKit سازگاری دارد. این پریز هوشمند هر وسیله‌ای را که به آن متصل شود، هوشمند می‌کند. پریز هوشمند WeMo Mini قابلیت اندازه‌گیری مصرف انرژی را ندارد؛ مزیت این نوع پریز  نسبت به دیگر پریزها، قیمت پایین آن است؛ قیمت این گجت هوشمند ۲۵ دلار است.

پریز هوشمند iDevices Otdoor Switch

کاربر با استفاده از پریز هوشمند بی‌سیم iDevices Otdoor Switch و با نصب برنامه iDevices بر روی تلفن همراه، می‌تواند وسایل الکتریکی منزل خود مانند پنکه و لامپ را از راه دور کنترل کند. این پریز با اتصال به Wi-Fi با برنامه‌های Google Assistant ، Alexa و HomeKit کار می‌کند؛ قیمت این پریز هوشمند ۴۲ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 391455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.