سپاهان آدرس داد/ اگر میدانستم زودتر می آمدم

پانصد و نود و دومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سی و پنجمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سپاهان به سایر رقبای پرسپولیس آدرس داد" عنوان اصلی رسانه "صدای" است که اشاره به دو گل پیروزی بخش سپاهان در دیدار با پرسپولیس دارد که روی دو شوت از راه محکم بازیکنان سپاهان موفق به باز کردن دروازه بیرانوند شدند. در این مطلب آمده که نقطه ضعف بیرانوند گرفتن شوت های سهمگین است و رقبا  تا می توانند به دروازه او شلیک کنند.

"امسال را با قهرمانی جشن می گیریم" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با مهدی کیانی بیان شده است.کیانی ضمن صحبت در خصوص دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: در دیدار برابر  پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم و داور نیز خیلی خوب بازی را اداره می کرد. وی ادامه داد: بازیکنانمان بازی به بازی بهتر می شوند و انشاا...امسال را با قهرمانی تمام کرده و جشن می گیریم.

"اولین پیروزی تان در نقش جهان؟ حتما شوخی می کنید" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است که به کری خوانی دو تیم اصفهانی در آستانه دیدار این دو تیم پرداخته است.

"اگر می دانستم اینجوریه زودتر می آمدم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نقل از میلاد فخرالدینی بیان شده است. وی ذوب آهن را باشگاهی مدرن و با شخصیت کلاسی بالا عنوان کرده و می افزاید:اگر قبل تر از اینها میدانستم ذوب آهن چگونه باشگاهی است خیلی زودتر از این ها به این تیم می آمدم. 

"دربی اصفهان جذاب و دیدنی خواهد بود" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از محمد رضا خلعتبری و در آستانه دربی اصفهان مطرح شده است.

"شمارش معکوس تا مصاف سبزها در جام حذفی" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 391421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.