جنگ تحمیلی را از دید روزنامه های عرب زبان ببینید

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه روزنامه های خبری کشورهای عرب زبان را در گالری سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در این نمایشگاه دوروزه که در روز شنبه ۶ مهرماه و آخرین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس افتتاح شد تعداد ۱۰۰ پرینت سیاه و سفید از روزنامه های کشورهای عرب زبان با موضوع جنگ تحمیلی در قطع A۳ و همچنین عکس های سیاه و سفید و رنگی از کمک های مردمی پشت جبهه و لحظات ناب دفاع مقدس به نمایش درآمد.

منصور قربانی مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت: در کنار این مجموعه نمایشگاهی از عکس های دفاع مقدس نیز که شامل ۳۰ قطعه عکس از شناسایی هواپیماهای ایرانی از مناطق جنگی پیش از عملیات است نیز به نمایش درآمد که این عکس ها در قطع ۵۰ در هفتاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه روزنامه های کشورهای عرب زبان به بیان موضوعات مهمی از جمله تسخیر خرمشهر توسط نیروهای عراقی و همچنین محاصره آبادان، حملات هوایی به اصفهان و... از دیدگاه روزنامه های الاقبس و الجمهوریه و ... می پردازد. این نمایشگاه تا ۱۰ مهرماه در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان جهت بازدید عموم دایر است.

وی افزود: حوزه هنری استان اصفهان در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی را برای مردم و علاقه مندان برگزار کرد و یکی از فعالیت های مهم این دفتر معرفی راویان دفاع مقدس برای خاطره گویی به سازمانهای دیگر بود که حوزه هنری ۱۵ نفر را به ارگانهای مختلف فرهنگی معرفی کرد.

کد خبر 391414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.